شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

رونمایی از سیستم بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در شرکت برق منطقه ای آذربایجان

جلسه رونمایی از سیستم بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور دکتر عباس زاده مدیر کل دفتر بودجه و توسعه سرمایه گذاری شرکت توانیر، دکتر میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و جمعی از مسئولین شرکت برگزار شد.

در این جلسه خانم علیایی مدیر دفتر بودجه توضیحات اولیه در خصوص دستور کار جلسه ارائه سپس مشاور پروژه استقرار و محاسبه سیستم بودجه ریزی بر مبنای عملکرد توضیحات کاملی را در مورد فعالیتها و خدمات انجام شده در ارتباط با استقرار سیستم و نحوه محاسبه بودجه ریزی بر مبنای عملکرد برای سال ۱۴۰۱ ارائه نمود و با توجه به استقرار سیستم بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در سیستم جامع بهره برداری شرکت برق منطقه ای، مراحل تهیه و تدوین، نتایج و عملکرد محاسبه بودجه ریزی بر مبنای عملکرد که منطبق با آیین نامه اجرایی تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و در راستای تحقق برنامه ها و استراتژی های شرکت برق منطقه ای می باشد را تشریح کرد.

در ادامه جلسه دکتر عباس زاده مدیر کل دفتر بودجه و سرمایه گذاری شرکت توانیر گفت: فعالیتهایی که در شرکت برق منطقه ای آذربایجان انجام شده سر لوحه و مبنا برای سایر شرکت های برق منطقه ای خواهد بود. در همین راستا مقرر شد خروجیها و نتایج محاسبه بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، طی صورتجلسه ای به شرکت توانیر جهت ارجاع به سایر شرکت های برق منطقه ای تهیه و ارسال گردد.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/08/04   تعداد بازدید 449     https://azrec.co.ir/blog/u/22544  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض