شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه رونمایی از نتایج پروژه استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری در شرکت‌های پایلوت

جلسه رونمایی از نتایج پروژه استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری در شرکت‌های پایلوت با حضور خانم مهندس اسکندری معاون برنامه ریزی و تحقیقات، مهندس برنجی مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری و مشاور تحول اداری مدیریت شرکت برگزار شد.

در این جلسه که بر اساس درخواست توانیر ترتیب یافت، سه شرکت پایلوت نسبت به ارائه نتایج پروژه گزارش ارائه کرده و به سوالات شرکتهای برق منطقه ای پاسخ دادند.

ابتدا مهندس سجادی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر در خصوص روند استقرار چرخه بهره وری از سال ۹۷ در شرکتهای تابعه توانیر توضیحاتی داده و با توجه به اهمیت اجرای کامل تمام مراحل چرخه، پروژه استقرار در سه شرکت برق منطقه ای زنجان، خوزستان و خراسان بصورت پایلوت را ضروری قلمداد کرده و به تلاش موثر سایر شرکتها در این خصوص تاکید نمودند.

سپس دکتر رجب زاده مشاور شرکت توانیر در پروژه پایلوت از دانشگاه تربیت مدرس در خصوص نحوه برنامه ریزی و اجرای پروژه در سه شرکت فوق توضیح داده و نهایتا نتایج اقدامات صورت گرفته اعم از آسیب شناسی بهره وری ، شناسایی چالشها و راهکارهای بهبود، تعریف پروژه های بهبود توسط شرکتهاتی پایلوت تشریح گردید.

در ادامه هر کدام از شرکتها سوالاتی در مورد کیفیت گزارشات طرح کرده و پاسخهایی در این خصوص ارائه گردید.

 

 

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/08/11   تعداد بازدید 483     https://azrec.co.ir/blog/u/22539  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض