شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

نشست مشترک مدیران استان آذربایجان شرقی با هیات بلند پایه اقتصادی و سرمایه گذاری جمهوری ترکیه در محل هتل ائل گلی تبریز برگزار شد.

هیات اقتصادی و سرمایه گذاری ترکیه به سرپرستی علی عثمان آشکین باک رییس گروه دوستی پارلمانی ترکیه  و  ایران مرکب از آقایان عثمان اولوسوی رییس شورای مشترک بازرگانی ترکیه و ایران ، گوون بگچ سرکنسول جمهوری ترکیه در کلانشهر  تبریز و جمعی از سرمایه گذاران ترک بوده است.

در نشست مذکور که شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز با هماهنگی مرکز خدمات و دبیرخانه ستاد سرمایه گذاری آذربایجان شرقی حضور داشت ، مسئولان این شرکت فرصت های          سرمایه گذاری صنعت برق در استان را برای سرمایه گذاران ترکیه ای تشریح و حمایت های وزارت نیرو در این خصوص ارائه نمودند.

به گفته مهندس میر عیسی صادق زاده مشاور مدیر عامل برق آذربایجان ، در این دیدار مزایای سرمایه گذاری در بخش صنعت برق منطقه آذربایجان ، حمایت های دولت از سرمایه گذاران در مولدهای تولید برق مقیاس کوچک ، روش های عرضه و فروش انرژی برق برای سرمایه گذاران و نیز آشنایی با قوانین و سایر شرایط سرمایه گذاری در منطقه با استعداد، پرجمعیت و صنعتی آذربایجان را ارائه گردید.

مهندس صادق زاده از استقبال سرمایه گذاران حوزه انرژی ترکیه از شرایط و ویژگی صنعت برق منطقه نیز خبر داد و ابراز امیدواری کرد که اینگونه نشست ها بتواند زمینه جذب سرمایه های خارجی در صنعت برق منطقه را فراهم نماید.

شایان ذکر است شرکت برق منطقه ای آذربایجان در حوزه استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل توان و استعداد بسیار خوبی در ترانزیت برق و تبادل انرژی با کشورهای همسایه از جمله ترکیه ، جمهوری آذربایجان ، ارمنستان و عراق دارد و در طول سال ۹۲ _ ۱۴-۲۰۱۳ ) قریب به ۸/۳ میلیارد کیلووات ساعت میان کشورمان با این کشورها از طریق برق منطقه ای آذربایجان ، انرژی الکتریکی مبادله شده است.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/02/09   تعداد بازدید 2487     https://azrec.co.ir/blog/u/21310  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض