شرکت برق منطقه ای آذربایجان

جلسه هماهنگی و افتتاحیه برنامه " ارزیابی انتقال "  از مجموعه عملکرد و فعالیت های سال ۹۲ معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور ارزیابان اعزامی از سوی شرکت توانیر برگزار شد.

در این جلسه که روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس برق آذربایجان ترتیب یافت ، مدیرعامل، معاونین و مدیران روسای ادارات و کارشناسان معاونت  بهره برداری برق آذربایجان حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن ابراز خرسندی از حضور ارزیابان محترم در مجموعه برق آذربایجان و با اهمیت خواندن این ارزیابی ، اظهار داشت : در این ارزیابی ها ضمن شناسایی نقاط ضعف ، نقاط قابل بهبود نیز بصورت کارشناسی ودقیق تشخیص و احصاء  می گردد.

مدیرعامل برق آذربایجان سپس با اشاره به موقعیت مهم جغرافیایی شرکت برق منطقه ای آذربایجان به عنوان محل ترانزیت ، تبادل و صادرات برق با کشورهای همسایه از جمله ترکیه ، جمهوری آذربایجان و ارمنستان ، برلزوم توجه ویژه به شبکه انتقال برق آذربایجان تاکید کرد.

مهندس صبوری در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات استقرار واحدهای مختلف شرکت بعد از زلزله مهیب ارسباران نیز اشاره کرد و گفت : بعد از زلزله، ساختمان ستادی شرکت دچار آسیب شد که اجباراً واحدها به مکانهای مختلف در سطح شهر انتقال یافتند و موجب ایجاد مشکلات برای همکاران گردید که ان شاء ا... در تابستان امسال، اکثریت  واحدها در ساختمان جدید استقرار خواهند یافت .

در ادامه ، مهندس مقصود محمود علیلو معاون بهره برداری برق آذربایجان ضمن خیر مقدم گویی ، گزارش آماری از ایستگاهها ، پستهای فوق توزیع و شبکه های انتقال را ارائه نمود.

وی همچنین به فرسوده بودن بخشی از شبکه انتقال و فوق توزیع  برق آذربایجان نیز اشاره کرد و گفت : متاسفانه عمر تعدادی از پست ها و خطوط موجود در حوزه برق آذربایجان بیش از ۳۰ سال است، که این امر موجب بروز مشکلات و حوادث عدیده می شوند.

مهندس علیلو همچنین به همراه مدیران امور انتقال استانهای تحت پوشش ، گزارشی از وضعیت خطوط و ترانسفورماتورهای انتقال و فوق توزیع در استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل در سال ۹۲ را ارائه نمودند.

معاون بهره برداری برق آذربایجان در بخش پایانی گزارش خود ، به موقعیت جغرافیایی و کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه نیز اشاره کرد و مشکل ریز گردهای نمک دریاچه ارومیه را نیز برای بخش خطوط انتقال و فوق توزیع بسیار قابل توجه ویک تهدید دانست و لزوم توجه ویژه به شبکه برق منطقه ای آذربایجان را خواستارشد.

در این جلسه، مهندس محمد حسین میر حسینی سرگروه ارزیابان بخش پست نیز ضمن با اهمیت خواندن ارزیابی سالانه از عملکرد انتقال صنعت برق کشور ، به برخی چک لیست ها و ویژگی های این ارزیابی اشاره وبرنامه های یک هفته ای این دوره از ارزیابی ها در حوزه بهره برداری و انتقال برق آذربایجان در سطح سه استان مذکور را تشریح نمود.

شایان ذکر است در مدت زمان ارزیابی، با انجام بازدید های میدانی ، عملکرد سال ۹۲ بخش های پست، بهره برداری، حوزه ستادی معاونت بهره برداری ، حفاظت و کنترل و خط، مورد ارزیابی قرار می گیرد .

آقایان محمد حسین میرحسینی ، حمیدرضا حبیبی ، علی اکبر نصیری، ولی ا.. ابراهیمی ومجتبی علیرضا پور اعضای تیم ارزیابی مذکور را تشکیل می دهند.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/02/13   تعداد بازدید 2394     https://azrec.co.ir/blog/u/21309  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض