شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه اختتامیه برنامه ممیزی فعالیت های شرکت برق منطقه ای آذربایجان در خصوص اجرای ضوابط ، دستورالعمل ها و الزامات صنعت برق،  با حضور سرممیز ، کلیه اعضای تیم ممیزی ،      مدیر عامل ، معاونین و مدیران واحدهای مختلف این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که عصر روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس برق آذربایجان ترتیب یافت، ابتدا آقای صاحبی مدیر کل دفتر منابع انسانی شرکت توانیر و سرممیز ، ضمن ابراز قدردانی از میزبانی خوب شرکت برق منطقه ای آذربایجان ، خلاصه ای از گزارش تیم ممیزی را برای حاضرین تشریح کرد .

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای برنامه ممیزی صنعت برق ، اظهار داشت: به جرات می توانم بگویم که طرح ، مدل سازی ، نحوه طراحی سئوالات ، انتخاب ممیزان ، آموزش ، اطلاع رسانی و همراه کردن مجموعه صنعت برق کشور با این برنامه ، چندین ماه طول کشیده تا برای ساختار صنعت برق ، امتحانی کارآمد و موثر واقع شود.

آقای صاحبی برخی نکات برجسته در شرکت برق منطقه ای آذربایجان به اذعان مشاهدات خود و ممیزان محترم را بیان و برخی نکات قابل بهبود را نیز متذکر شد.

در ادامه ، هریک از اعضای تیم ممیزی گزارش دو روزه خود از ممیزی حوزه ها  و واحدهای مربوطه را تشریح نمودند .

پس از ارائه گزارشات ، آقایان رحیمی معاون طرح و توسعه ، قربان پور معاون مالی و پشتیبانی  و شهیر معاون برنامه ریزی برق منطقه ای آذربایجان نیز برخی مواردی که می تواند موجب ابهام شود ونیز نکاتی که بدلیل پراکندگی محل استقرار پرسنل  واحدهای مختلف ، مستتر مانده و نتوانستند آنطوریکه باید ارائه شوند ، را برای سرممیز و تیم ممیزی تشریح نمودند .

آقای صاحبی در بخش  پایانی سخنان خود ، از تعامل بسیار خوب شرکت برق منطقه ای آذربایجان با استانداری استانهای تحت پوشش ، به عنوان نکته ای بسیار با ارزش و بارز نام برد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این برنامه ممیزی در صنعت برق ، بتواند در سالهای آتی نیز با نظم ، دقت و شرایط زمانی بسیار خوب، پی گیری شود.

 

مهندس صبوری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز به عنوان آخرین سخنران جلسه اختتامیه، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از تیم ممیزی و خصوصاً از دقت نظر آقای صاحبی سرممیز، اظهار داشت : قطعاً برنامه ممیزی جزو شیرین ترین و مهم ترین لحظات کاری ما محسوب می شود چرا که در این برنامه ،ما نگاه از برون را به مجموعه عملکرد خود درک می کنیم.

مهندس صبوری با اشاره به برخی برنامه ها و پروژه های فنی ، اجرایی ، مالی و از جمله مدیریتی برق آذربایجان اظهار داشت: به عنوان نمونه در بحث سیستم های مدیریتی، پروژه برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) که شرکت برق منطقه ای آذربایجان به عنوان یک سیستم مدیریتی پیشرفته در حال اجرا داشته است بتوانیم با رفع محدودیت ها ، آن را به اتمام برسانیم و به عنوان اولین شرکت صنعت برق ، در مجموعه شرکت استقرار دهیم .

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که مجموعه مدیران و کارکنان برق آذربایجان، بتوانند از فرایند ممیزی حداکثر بهره برداری را داشته باشند.

وی ابراز اطمینان کرد که با تلاش روی نقاط قابل بهبود ، بتوانند به اهدافی که وزارت نیرو وتوانیر برای مجموعه صنعت برق در جهت خدمت به مردم بزرگوار کشورمان تدوین کرده اند ، به نحو مطلوب نائل آمده ودر این راه به موفقیت دست یابند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/02/17   تعداد بازدید 3065     https://azrec.co.ir/blog/u/21307  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض