شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

به منظور شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ، جمع کثیری از بسیجیان و کارکنان صنعت برق آذربایجان به حرم مطهر آن حضرت عزیمت کردند.

در مراسم بدرقه کاروان زیارتی صنعت برق آذربایجان که صبح روز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه ( قبل از عزیمت ) از سوی پایگاه مقاومت شهید باکری برق آذربایجان در سالن آمفی تئاتر این شرکت ترتیب یافت، ابتدا آقای رحیم ذاکری راد فرمانده پایگاه شهید باکری و سرپرست کاروان زیارتی برق آذربایجان ، ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ، گزارشی از فعالیت های این پایگاه را ارائه نمود.

وی گفت : امسال قریب به ۲۵۰ نفر از کارکنان صنعت برق آذربایجان شرقی آماده عزیمت به حرم مطهر امام خمینی (ره) هستند که از نظر تعداد، بسیار بیشتر از سنوات قبل می باشد.

وی یکی دیگر از اهداف کاروان مذکور را علاوه بر شرکت در مراسم سالگرد ، تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری اعلام نمودند.

آقای ذاکری راد همچنین با بیان اینکه این پایگاه همواره از حضور بازنشستگان در برنامه های پایگاه استقبال می کند ، از تشکیل رده ای در این پایگاه تحت عنوان « گروهان ابوذر» خبر داد و گفت : در کاروان زیارتی امسال، تعدادی از بازنشستگان صنعت برق استان نیز حضور دارند.

مهندس حسین صبوری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز با ایراد سخنانی در جمع کاروان زیارتی صنعت برق آذربایجان ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت سید الساجدین امام سجاد (ع) و با عرض تسلیت بیست و پنجمین سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره)، آرامش ، استقلال و خودباوری کنونی مردم ایران اسلامی را مرهون رهبری بی بدیل  امام خمینی (ره) دانسته و اظهار داشت :  ما اگر امروز به کشورهای منطقه خوب توجه کنیم ملاحظه می کنیم که آنان با تاسی از انقلاب ، اقتدار و ایستادگی ملت بزرگ ایران به رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... خامنه ای ، جرات ایستادگی در برابر حاکمان و استکبار جهانی را یافته اند.

وی خطاب به بسجیان و زائران صنعت برق آذربایجان گفت: « حرکت شما حرکتی دینی- سیاسی است که بیعت مجدد و با شکوه از آرمانهای امام راحل و پرچمدار  بزرگ اسلام حضرت آیت ا... خامنه ای است» .

مهندس صبوری در ابعاد اداری و اجرایی نیز خاطر نشان کرد که شما بسیجیان برق آذربایجان در محیط اداری نیز با تامین برق ، روشنایی را به  خانه های مردم تقدیم می کنید، چرخهای صنعت را به حرکت در می آورید واین وظیفه نیز به نوبه خود ،جهاد و فداکاری در خدمت به مردم بزرگوار کشورمان است.

مدیر عامل برق آذربایجان حمایت از حرکت های بسیجی در صنعت برق آذربایجان را از وظایف اصلی خود قلمداد کرد و در این خصوص از خدمات و فعالیت های بی شائبه آقای ذاکری راد صمیمانه قدردانی نمود.

پس از پایان سخنان مدیر عامل و پخش چند کلیپ حماسی و سیاسی و دفاع مقدس ، با حضور جمع کثیری از مسئولین صنعت برق آذربایجان ، کاروان زیارتی مذکور با ذکر دعای فرج امام زمان و دعای خیر حجت الاسلام و المسلملین ساسانی مدیر دفتر دینی و فرهنگی صنعت آب و برق استان در قالب چندین دستگاه اتوبوس ، عازم بهشت زهرا (حرم مطهر امام خمینی (ره) ) شدند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/03/17   تعداد بازدید 2323     https://azrec.co.ir/blog/u/21304  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض