شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

همزمان با چهارم شعبان سالروز میلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس (ع) وروز جانباز ، طی مراسمی  ضمن گرامیداشت این روز فرخنده ، از جانبازان شاغل در شرکت برق منطقه ای آذربایجان تجلیل به عمل آمد.


 در این مراسم که مدیرعامل ، قائم مقام و تنی چند از معاونین ومدیران این شرکت نیز حضور داشتند ، ابتدا مهندس معصومی ، مشاور مدیرعامل  در امور ایثارگران ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) وروز جانباز، رشادتهای جانبازان دفاع مقدس را فراموش نشدنی و در جهت استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشورمان دانسته و اظهار داشت : قطعاً آنچه که اکنون به عنوان " امنیت" در جامعه ما مطرح است مرهون فداکاریهای جانبازان عزیز می باشد.

وی تصریح کرد که ما در محیط اداری و خدمت رسانی به مردم نیز باید رفتار و منش جانبازان عزیز را به عنوان الگو برای خود و نسل های آتی مد نظر قرار دهیم .

مهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان نیز ضمن تبریک اعیاد بزرگ و پرخیر و برکت شعبانیه و با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) ، بر ثابت قدم ماندن در  بهره مندی  و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد.

مهندس صبوری هدف از برگزاری مراسم تجلیل از مقام جانباز را تجدید بیعت با آرمانهای دفاع مقدس و یاد آوری اینکه " کجا بودیم و اکنون به کجا رسیده ایم" دانسته و با یادی از شهدای گرانقدر دفاع مقدس ، خطاب به جانبازان عزیز حاضر در مراسم اظهار داشت: شما عزیزان با دلاورمردی پا به میدان گذاشتید وبا حفظ کیان اسلامی مان ، آرامش و آسایش رادر جامعه به ارمغان آورده اید.

وی افزود : اکنون نیز کشور و نظام ما همواره توسط دشمنان به شیوه های مختلف مورد هجمه قرار می گیرد و دشمنان با اعمال تحریم های نابحق و ظالمانه ، سعی در به زانو در آوردن مردم ایران را دارند که اشتباهی محض است چرا که آرامش فعلی کشور ما مثال زدنی است.

مدیرعامل برق آذربایجان با بیان اینکه ملت ما خود را به مسیر اعتماد و ایمان به ولایت و حفظ آرمانهای اسلامی وصل کرده است اظهار داشت : ما در این مسیر ، راههای پیشرفت را حاصل     کرده ایم و در جبهه های جدید فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی نیز با اعتماد به نفس کامل و با روحیه دوران دفاع مقدس ، پیروز خواهیم شد.

وی در پایان سخنان خود ، خدمت در صنعت برق و تامین مطمئن برق مردم عزیز کشورمان را نیز موجب افتخار و نوعی ایثار دانسته و گزارشی از آخرین وضعیت صنعت برق را که به برکت انقلاب اسلامی به صنعتی کاملاً پویا و پیشرفته تبدیل شده ، ارائه نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ساسانی مسئول دفتر دینی و فرهنگی صنعت آب وبرق آذربایجان شرقی نیزبا تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، هدف از اینگونه گردهماییها را مروری برگذشته و بررسی جایگاه و مشکلات جانبازان و ایثارگران عزیز دانسته و خطاب به جانبازان حاضر در جلسه اظهار داشت : شما در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل عراق و ۴۳ کشور حامی نظامی عراق ایستادگی کردید و با ایثار و از خودگذشتگی ، از ناموس و خاک این کشور دفاع نمودید.

وی با تاکید بر اینکه باید رویدادهای جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس و فرهنگ دلاور مردیهای رزمندگان اسلام به نسل های آینده کشورمان انتقال یابد، اظهار داشت: قطعاً در مسیر ولایت بودن  و مسلح بودن به چشم بصیرت ، شاکله اصلی دوران دفاع مقدس بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین ساسانی به پیشرفت های بعد از دفاع مقدس در بخش های مهم علمی و صنعتی و اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت : اکنون در بسیاری از شاخص ها ، کشور ما جزو ۱۰ کشور برتر جهان است و این ، نشان از اعتقاد و تبعیت ملت بزرگ ایران از رهبر بزرگوارشان حضرت آیت ا... خامنه ای است که بدون توجه به ترفندها و تهدیدهای استکبار جهانی ، به پیش می روند و بسیاری از ملت های آزادی خواه را نیز با خود همراه کرده اند.

در ادامه این جلسه ، هر یک از همکاران جانباز به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و در برخی موارد به ناهماهنگی های معمول در ادارات و از جمله برق منطقه ای آذربایجان اشاره نمودند.

شرایط بازنشستگی جانبازان ، موضوع سنوات ارفاقی ، وام ، بحث پاداش و هدایای ویژه جانبازان و بخصوص کارگران جانباز ، لزوم اجرای بدون تاخیر بخشنامه ها و شیوه نامه های مربوط به ایثارگران، پرهیز از تصمیمات سلیقه ای خصوصاً در مورد ایثارگران و... از جمله مواردی بود که توسط همکاران محترم جانباز به تفصیل تشریح گردید.

در این جلسه آقایان مهندس صبورری مدیرعامل، مهندس غلامی معاون منابع انسانی،  مهندس معصومی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و مهندس زاده مهدی مدیر دفتر حراست برق آذربایجان به سئوالات و ابهامات مطروحه پاسخ گفتند.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/03/17   تعداد بازدید 2056     https://azrec.co.ir/blog/u/21303  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض