شرکت برق منطقه ای آذربایجان

مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار که در محل استانداری اردبیل و به همراهی  مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و تنی چند از مدیران صنعت برق استان ترتیب یافت ، دکتر خدابخش با اشاره به اهمیت و حساسیت صنعت برق در توسعه زیر بنایی و رفاه جامعه اظهار داشت : شرکت برق منطقه ای آذربایجان یک شرکت مهم فنی- تخصصی است که بایستی با اطمینان کامل نیروی برق مشترکین مختلف خود را تامین نمایدو در جهت جلب رضایتمندی مردم تلاش مضاعف نمایند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل با وجود صنایع بزرگ و کوچک خوشبختانه تا کنون مشکلی در زمینه برق نداشته است، افزود: توسعه صنعت برق نیازمند استفاده از توان بخش خصوصی است که بایستی بسته به فعالیت سرمایه گذاری در این حوزه فراهم شود.

وی همچنین بر ضرورت توسعه زیر ساخت های صنعت برق و جلوگیری از پرت اتلاف انرژی تاکید کرده و تصریح کرد : برای جلوگیری از هدر رفت این سرمایه ملی باید راهکارهای تخصصی اجرا و تلاش گسترده ای صورت گیرد.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بر مدیریت پیک مصرف در صنعت برق اشاره و بر رفع مشکلات پیش روی صنعت برق در این استان قول مساعد داد .

مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز از موفقیت این شرکت مبنی بر دریافت وام ۱۲۵ میلیون یورویی از بانک توسعه اسلامی خبر داد وگفت : این وام طبق قرارداد فی مابین برق آذربایجان وبانک توسعه اسلامی، برای اجرای ۸ پروژه مهم و زیر بنایی صنعت برق در استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل اجرا می شودکه سهم استان اردبیل از این پروژه ها شامل سه طرح مهم زیر ساختی خط انتقال و پست فشار قوی خواهد بود که در افزایش اطمینان انتقال و توزیع برق این استان بسیار موثر خواهند بود.

مدیرعامل برق آذربایجان خاطر نشان کرد که شرکت برق منطقه ای آذربایجان وظیفه تامین نیروی برق استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل را برعهده دارد که به ۱۱ درصد جمعیت کشور با بیش از ۳ میلیون مشترک خدمات ارائه می دهد.

وی همچنین از در دست اجرا بودن ۵۵ پروژه به ارزش ۲۵۸ میلیاردتومان توسط برق منطقه ای آذربایجان خبرداد و افزود : امسال ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان در بخش توسعه شبکه های برق و ایجاد پست های فشار قوی در دست اجرا می باشد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/03/18   تعداد بازدید 2278     https://azrec.co.ir/blog/u/21302  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض