شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با حضور استاندار آذربایجان شرقی

کار بهره برداری از ۹۳ پروژه صنعت برق استان با مجموع ۲۲۷ میلیارد ریال هزینه آغاز شد

استاندار آذربایجان شرقی سیاست های صنعت برق کشور در مدیریت مصرف برق در ایام تابستان را بسیار ارزشمند و هوشمندانه ارزیابی کرد.

در چهارمین روز از هفته دولت ، بهره برداری از پروژه فیدرخانه جدید پست ۱۳۲ کیلولت گلستان در مرکز شهر با ۹ میلیارد ریال هزینه با حضور دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی آغاز شد.

در آیین بهره برداری این پروژه که بطور همزمان ۳۲ پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز با ۱۴۴ میلیارد ریال هزینه و ۶۰ پروژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با مجموع ۷۴ میلیارد ریال ترتیب یافت ، همچنین معاون سیاسی و امنیتی استاندار ، فرماندار شهرستان تبریز و جمع کثیری از مدیران و کارکنان صنعت برق استان نیز حضور داشتند.

ابتدا آقایان مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ، مهندس یوسف سرافراز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و دکتر میلانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تشریح برخی ویژگی ها ، اهداف و اهمیت پروژه های شرکت متبوع خود ،   برنامه های توسعه ای ، پروژه های مهم در دست اجرا و فعالیت های انجام یافته در زمان اوج مصرف برق و مدیریت شبکه این صنعت عظیم در استان را ارائه نمودند.

پس از پایان گزارشات مدیران عامل صنعت برق استان ، دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی طی سخنانی ضمن تبریک هفته دولت ، خدمات صنعت برق را به عنوان یکی از اساسی ترین و پایه ای ترین صفات برای مردم توصیف کرده و اظهار داشت : اینکه خدمات صنعت برق همواره روبه رشد ، در حال توسعه بوده و بصورت پایدار به مردم  ارائه می شود ، مایه افتخار است و از این بابت از  دست اندرکاران و پرسنل بی ادعای صنعت برق خصوصاً صنعت برق آذربایجان صمیمانه تشکر می کنم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیک مصرف برق در ایام گرم سال و خصوصاً مرداد ماه ؛ فرمودند با تلاش مجموعه مدیران صنعت برق و آب و تلاش کمیته بحران استان و بخصوص همکاری پایدار و مدیریت مصرف آب و برق توسط مردم استان ، شاهد هیچگونه مشکلاتی در این زمینه نبودیم که در این خصوص از مدیریت برق و آب و مردم بزرگوار استان قدردانی می کنم.

وی همچنین سیاست های صنعت برق کشور در مدیریت مصرف برق در ایام تابستان را بسیار ارزشمند و هوشمندانه توصیف کرد.

پس از پایان سخنرانی ها ، کار بهره برداری همزمان از پروژه های صنعت برق استان بطور نمادین با کلید زنی پروژه "فیدرخانه جدید پست گلستان تبریز" آغاز شد.

شایان ذکر است این پروژه شامل ۲ فیدر ورودی و ۱۴ فیدر خروجی است که با هدف تامین برق متقاضیان تجاری و خانگی مرکز شهر تبریز و افزایش قابلیت اطمینان و بهبود کیفیت برق مشترکین احداث گردیده است.

DSC02005DSC01948DSC02002

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/06/05   تعداد بازدید 2175     https://azrec.co.ir/blog/u/21274  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض