شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

سومین جلسه «کارگروه تخصصی مدیریت برق استان آذربایجان‌شرقی» در سال ۹۳ به میزبانی شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

در این جلسه که روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه در محل نیروگاه تبریز ترتیب یافت، ابتدا مهندس زواری دبیر کارگروه تخصصی مدیریت برق استان با اشاره به شرایط ویژه تولید و مصرف برق در فصل تابستان که ایام پیک بار محسوب می‌گردد، از برنامه‌ریزی‌های بسیار دقیق، هوشمندانه و زحمات شبانه‌روزی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان‌شرقی و کلیه مدیران و کارکنان تلاشگر نیروگاه‌های تحت مدیریت این شرکت قدردانی کرده و اظهار داشت؛ خوشبختانه نیروگاه‌های استان در تابستان و در زمان اوج مصرف برق در کشور، فصل پرکاری را با سربلندی سپری کردند.

مهندس زواری سپس با تشریح برخی مصوبات جلسات قبلی، دستورجلسه‌ی سومین نشست را نیز برای حاضرین قرائت کرده و اظهار امیدواری کرد که این جلسه نیز نتایج پرباری را داشته باشد.

سپس، مهندس خسروشاهی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان‌شرقی، طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین و اعضای کارگروه تخصصی صنعت برق استان در این شرکت، صنعت برق را مجموعه‌ای بسیار گسترده دانست که تمام مردم از خدمات آن بهره می‌برند.

وی با بیان این‌که تابستان امسال به دلیل اولین سال خدمت دولت «تدبیر و امید» شرایط ویژه‌ای داشت، گفت: خوشبختانه با تدابیر بسیار ارزشمند وزارت نیرو و توانیر، صنعت برق، تابستان را با سربلندی طی کرد و برنامه‌های موثر شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان‌شرقی و همکاری‌های شایسته صنعت برق آذربایجان نیز موجب گردید تا نیروگاه‌های تحت پوشش این شرکت به بهترین وجه اقدام به تولید برق نمایند.

در پایان این جلسه هم‌چنین مهندس جنگل‌دوست مدیر نیروگاه حرارتی تبریز نیز، مطرح شدن برخی موارد خاص صنعت برق استان در این کارگروه را بسیار مؤثر دانسته و به عنوان نمونه، ضرورت اتخاذ تصمیم جهت تأمین برق اضطراری در زمان خروج و سپس ورود واحدهای مختلف نیروگاهی به مدار را که پروسه‌ای بسیار حساس و مهم است، مطرح نمود.

_DSC0908_DSC0936_DSC0932

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/06/29   تعداد بازدید 1311     https://azrec.co.ir/blog/u/21265  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض