شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 

به منظور تامین برق ایستگاهها و خطوط متروی کلانشهر تبریز ، جلسه ای با حضور مهندس صادق پشمینه آذر مدیر عامل و جمعی از مدیران سازمان قطار شهری تبریز در دفتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

در این جلسه که پیش از ظهر روز سه شنبه هشتم مهر ماه و با هماهنگی دفتر حقوقی برق آذربایجان ترتیب یافت ، ابتدا مهندس حسین صبوری ضمن تاکید بر اهمیت قطار شهری  تبریز در رفع معضل ترافیک این کلانشهر ، بر لزوم احداث به موقع زیر ساخت های تامین برق مترو تاکید کرده و آمادگی برق منطقه ای آذربایجان در این خصوص را اعلام کرد.

وی همچنین با بیان اینکه پست فوق توزیع تامین برق ایستگاه مرکزی مترو در منطقه ائل گلی احداث گردیده است ، تصریح کرد که در صورت تامین مکان و سایر پیش نیاز ها از سوی سازمان قطار شهری تبریز ، شرکت برق منطقه ای آذربایجان نسبت به احداث پست های جدید در ایستگاههای مهم مترو در سطح شهر با بکارگیری امکانات اجرایی و فنی – مهندسی اقدام خواهد کرد. در این جلسه همچنین مهندس پشمینه آذر مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز ضمن قدردانی از برپایی این جلسه ، به تشریح آخرین وضعیت اجرایی مترو تبریز پرداخته و تامین بموقع و مطمئن برق مترو را از اولویت  های اصلی سازمان قطار شهری تبریز اعلام نمود.

در این جلسه همچنین پس از بحث و تبادل نظر مسئولین حاضر ، در خصوص محل پست هایی که در آینده در جهت تامین برق مترو احداث می گردد تصمیم گیری شد که از جمله می توان به ایستگاههای میدان ساعت ، گلستان ولاله اشاره کرد .

DSC00020DSC00028-11DSC00032

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/07/15   تعداد بازدید 1801     https://azrec.co.ir/blog/u/21259  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض