شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

گزارشی از مراسم بزرگداشت شهید دکتر عباسپور و ۵۰۰ شهید والامقام صنعت  آب و برق کشور

در این مراسم جمعی از اعضای خانواده های معظم شهدای همکار برق منطقه ای حضور داشتند.

مراسم بزرگداشت شهید دکتر حسن عباسپور و ۵۰۰ شهید صنعت آب وبرق کشور در محل پژوهشگاه نیرو ( تهران) ، با حضور آقایان ابوترابی فرد نایب رییس مجلس ، مهندس چیت چیان وزیر نیرو و دهها تن از مقامات ومسئولین کشوری و وزراتی برگزار شد.

در این مراسم که روز پنجشنبه سوم مهرماه با حضور خانواده های شهدای والا مقام صنعت آب وبرق کشور ترتیب یافت ، مهندس چیت چیان وزیر نیرو طی سخنانی هدف از برگزاری این مراسم را تجدید عهد و پیمان با شهدا و با حضور خانواده های معظم شهداء دانست و اظهار داشت : ما در راه خدمت به جامعه بر عهد و پیمان خود با شهداء استوار بوده و خواهیم بود.

وزیر نیرو با بیان اینکه راه شهیدان الهام بخش و سرمشق ماست ، افزود: همه تلاشگران صنعت آب وبرق کشور بر عهد خود نسبت به شهداء وفادار هستند و هدف دیگر ما از این مراسم ، علاوه بر تکریم یاد شهداء ، تکریم خانواده شهداء است.

در این مراسم ، همچنین حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان مهمان ویژه ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر عباسپور وزیر نیروی کشور در دوران دفاع مقدس و ۵۰۰ شهید وزارت نیرو اظهار داشت : کارگزاران صنعت آب و برق کشور ، در دوران دفاع مقدس تکیه گاه مردم و رزمندگان بودند و با وجوداینکه حتی در پشت جبهه نیروگاهها مورد حمله قرار می گرفت ، در کمترین زمان نیروگاهها را بازسازی می کردند تا مردم و کشور با مشکل مواجه نگردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت که امروز جمهوری اسلامی ایران در قله اقتدار قرار دارد و نهاد آزادی خواهی و مقاومت در جهان است.

وی افزود : اکنون با مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و حضور پرشکوه مردم در صحنه ، حماسه سیاسی شکل گرفته است و این مهم ثمره خون شهداء و ولایتمداری مردم است .

آقای ابوترابی فرد در بخش پایانی سخنان خود نیز با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف آب وبرق اظهار داشت : امیدوارم که با مدیریت بهینه ، آینده را ازگذشته بهتر بسازیم.

شایان ذکر است در این مراسم از شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز مدیر عامل محترم شرکت  آقای صبوری وآقای رحیم ذاکری راد فرمانده پایگاه مقاومت برق آذربایجان، آقای قنادی پاکدل به عنوان مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و جمعی از خانواده معظم شهداء برق آذربایجان نیز حضور داشتند.

IMG_0339IMG_7606IMG_7662IMG_7595IMG_7672

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/07/06   تعداد بازدید 1509     https://azrec.co.ir/blog/u/21261  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض