شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 با حضور نماینده سراب و مدیرعامل برق آذربایجان جلسه ای در خصوص پیشرفت فیزیکی خط 230kv و پست 230/63kv سراب برگزار شد

 به منظور بررسی و تبادل افکار در خصوص مشکلات و معضلات مربوط به تامین برق مطمئن و پایدار برای مردم شریف شهرستان سراب و مناطق تابعه آن از جمله مشکلات مربوط به مسائل حقوقی، حرایم و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های خط 230kvو پست 230/63kvنفلین سینیت سراب، جلسه ای با حضور خانم بهمنی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، پیمانکار نفلین سینیت سراب و جمعی از معاونین و مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای آذربایجان در دفتر مدیرعامل برق آذربایجان برگزار شد.

در این جلسه که بعد از ظهر روز شنبه ۱۹ مهرماه ترتیب یافت ابتدا مهندس صبوری ضمن خوش آمدگویی به خانم بهمنی به اهمیت طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب در منطقه اشاره و بر لزوم حل مشکلات در خصوص انجام تعهدات مربوط به احداث پست ۲۳۰/۶۳kvسراب را تاکید کرد. وی همچنین خواستار مساعدت در خصوص رفع مشکل موجود مرتبط از نماینده سراب شدند.

خانم بهمنی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و قائم مقام شرکت، خواستار تسریع در اجرای احداث خط ۲۳۰kvو پست ۲۳۰/۶۳kvشدند. در ادامه جلسه مهندس عباس نژاد قائم مقام شرکت در خصوص سهم شهرستان سراب نسبت به پروژه های آذربایجان گفت: پروژه های سراب سهم عمده ای از پروژه های برق آذربایجان را به خود تخصیص داده است.

 

DSC00865
DSC00879

DSC00865
DSC00879
 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/07/20   تعداد بازدید 1679     https://azrec.co.ir/blog/u/21255  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض