شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

سومین همایش منطقه ای بهره برداری و دیسپاچینگ شرکتهای توزیع نیروی برق شمالغرب کشور در مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار شد. این همایش روز یکشنبه و دوشنبه ۲۷ و ۲۸ مهرماه به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجانشرقی و با حضور شرکت برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت.

در آئین اختتامیه همایش مذکور که روز دوشنبه ۲۸ مهرماه برگزار شد، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مهمانان و شرکت کنندگان در شــهر اولین ها از مدیران عامل شرکتهای توزیع شمالغرب کشور به خاطر استقبال پرشور در همایش و ارائه مقالات تشکر کرد.

مهندس صبوری ضمن قدردانی از آقای مهندس سرافراز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانشرقی که میزبانی این همایش را برعهده داشتند ابراز داشت: همدلی و مشارکت جمعی شرکتها باعث پیشرفت های فراوانی برای کشور و صنعت برق خواهد بود.

در پایان این مراسم برگزارکنندگان همایش، ارائه دهندگان مقاله و شرکتهای حضور یافته در این همایش مورد تقدیر واقع شدند.

همچنین همزمان با برگزاری سومین همایش منطقه ای بهره برداری و دیسپاچینگ شرکتهای توزیع نیروی برق شمالغرب کشور، نمایشگاه جانبی- تخصصی در مجتمع پتروشیمی برپا شد.

شرکت برق منطقه ای، با ارائه دستاورد ساخت داخل اتوماسیون پست فوق توزیع برق آذربایجان و با هدف برآورده کردن نیاز اتوماسیون شرکت برق منطقه ای آذربایجان و شرکتهای توزیع با تکنولوژی Embedded در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

این پروژه از سال ۹۲ در پست ۱۳۲/۲۰kv شهید یاغچیان نصب و راه انداری شده است. از امکانات این سامانه ارتباط با رله های دیجیتالی- دستگاههای اندازه گیری- کنتور انرژی با پشتیبابی پروتکل های موجود در صنعت برق مانند IEC۶۱۸۵۰, ModeBus, IEC ۱۰۱, IEC۱۰۳ و ... می باشد. با توسعه این سامانه مانیتورینگ فیدرهای ۲۰kv برای شرکتهای توزیع، در آینده نزدیک امکان پذیر خواهد شد.

2
3
4
5
6
IMG 2807
IMG 2816
IMG 2821
IMG 2822

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/07/29   تعداد بازدید 2323     https://azrec.co.ir/blog/u/21251  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض