شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی با حضور مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.

در این مراسم که روز یکشنبه ۲۷ مهرماه ترتیب یافت ابتدا مهندس صبوری بخش نیروگاه و تولید برق راگمنام ترین حوزه چرخه فعالیتی صنعت برق ذکر کرده و گفت : گمنامی کار شما در اینکه وقتی در بطن جامعه هستیم و آرامش ، آسایش و امنیت مردم را که بخشی از آن مربوط به خدمات صنعت برق است می بینیم ، به نوعی به این گمنامی افتخار می کنیم

وی صنعت برق را فراگیرترین خدمات در جامعه نام برده و اظهار داشت : این صنعت از زیر ساخت های اصلی توسعه کشور و تداوم دهنده رفاه عمومی مردم است و این موضوع ، مسئولیت ما را دو چندان می کند که حسن استفاده از تاسیسات و امکانات صنعت برق و انتقال شایسته آن به فرزندان آینده این مملکت از جمله این مسئولیت هاست.

مهندس صبوری در ادامه با اشاره به سربلندی صنعت برق آذربایجان در گذر از زمان پیک بار تابستان ، تصریح کرد : من از تلاش های مجموعه کل صنعت برق آذربایجان بخصوص شرکت های مدیریت تولید برق منطقه که توانستید با تلاش شبانه روزی چرخه تولید و شبکه برق را پایدار نگه دارید خصوصاً از مدیریت آقای خسروشاهی صمیمانه قدر دانی می کنم.

مدیرعامل برق آذربایجان تصریح کرد که ویژگی های صنعت برق روز به روز در حال تغییر و تکامل است به نوعی که سمت و سوی توجه مشتریان از کمیت به کیفیت تغییر یافته است لذا باید برقی را تولید کنیم که علاوه بر دقت در قیمت تمام شده ، ویژگیهای شاخص را درکیفیت زیست محیطی ، مصرف سوخت ، قابلیت اطمینان و ... داشته باشد.

وی در پایان سخنان خود مهندس خسرو شاهی را فردی نجیب ، متعهد و متخصص در صنعت برق دانسته و گفت : اکنون که ایشان با خدمات شایسته به مقام بازنشستگی نایل آمده اند امید دارم آقای مهندس پاشایی نیز که از مدیران لایق صنعت برق منطقه و فردی لایق در مدیریت هستند ، بتوانند جای خالی آقای مهندس خسروشاهی را پر نمایند.

در این جلسه همچنین مهندس خسروشاهی در سخنانی از خود به عنوان یک خدمتگزار معمولی در صنعت برق نام برد و اظهار داشت : اگر تلاشها و فعالیت های صمیمانه همکارانم نبود ، بنده به هیچ عنوان در کارم موفق نمی شدم .

وی ضمن بیان مختصری از فعالیت های ۳۲ ساله خود در صنعت برق ، تصریح کرد : هدف همه ما خدمت به مردم و جامعه پر افتخارمان است ویکی از آرزوهای همیشگی من در مسئولیت های خود ، حفظ سلامتی شغلی و ایمنی همکارانم بوده است.

مهندس مجید پاشایی مدیرعامل جدید شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی که پیش از این ، به عنوان مدیر نیروگاه سهند بناب خدمت می کرد ، نیز در سخنان کوتاهی با قدردانی از خدمات شایسته مهندس خسروشاهی ، ایشان را از بعد صبر تخصص ، سعه صدر و مسئولیت پذیری فردی بسیار وزین توصیف کرده و اظهار داشت که مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی دارای نیروی انسانی بسیار کارآمد است و امیدوارم خداوند متعال که این توفیق خدمتگذاری را به من داده در جهت سربلندی صنعت برق و همکارانم به نحو شایسته به سر منزل برسانم.

در پایان این جلسه ، با قدردانی مجدد از خدمات مهندس خسروشاهی حکم انتصاب مهندس پاشایی که توسط مهندس حائری مدیرعامل توانیر صادر شده ، توسط مهندس صبوری به وی اعطاء گردید.

DSC0268

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/08/04   تعداد بازدید 2689     https://azrec.co.ir/blog/u/21250  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض