شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 

جلسه فصلی ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی شرکت های صنعت آب وبرق آذربایجان شرقی به میزبانی شرکت آب وفاضلاب روستایی استان برگزار شد.

در این جلسه که روز سه شنبه ۲۹ مهر ماه ترتیب یافت ، ابتدا مهندس صمد نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی ضمن ابراز خرسندی از حضور ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی آب و برق استان در این شرکت ، ابراز امیدواری کرد که در آستانه ماه محرم الحرام این جلسه بتواند در توسعه و بسط بیش از پیش فرهنگ اسلامی در جامعه ، خصوصاً مجموعه آب و برق استان موثر باشد.

وی سپس گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های اجرایی از جمله آبرسانی به روستاهای مختلف استان ارائه نمود و گفت : هم اکنون قریب به ۸۰ درصد جمعیت روستایی استان دارای شبکه کامل آب آشامیدنی هستند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ساسانی مسئول دینی و فرهنگی صنعت آب وبرق استان ، با اشاره به اهمیت امر به معروف ونهی از منکر و شیوه های اجرایی آن دانست .

وی سپس با بین اینکه آرامش جامعه با تذکر لسانی و رعایت حجاب و عفاف بوجود می آید اظهار داشت : هم اکنون کشور اسلامی ما با تاسی از نظام مقتدر آن و آموزه های اسلامی به سرعت به رشد علمی گام بر می دارد و به همین منظور هجمه فرهنگی دشمنان خصوصاً استکبار جهانی بر کشور ما خصوصاً جوانان این مرز و بوم بسیار گسترده شده است .

حجت الاسلام و المسلمین ساسانی همچنین خطاب به روحانیون و مسئولین فرهنگی حاضر در جلسه ، برخی توصیه های اخلاقی واعتقادی را که می تواند در تعالی فکری واجتماعی مردم و بخصوص نوجوانان موثر باشد را آنان یادآور شد.

مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سخنرانی پایان جلسه با بیان اینکه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می کنیم ، توجه جدی به مسایل دینی واعتقادی خصوصاً در سازمانهای مردمی را بسیار مهم ارزیابی کرد .

وی افزود : توجه به مسایل دینی و فرهنگی نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای ایجاد جامعه ای سالم تر است.

مدیرعامل برق آذربایجان برق را بخشی از زندگی مردم قلمداد کرده و با بیان اینکه سرانه مصرف برق در کشور ما سه برابر متوسط جهانی است گفت : علیرغم اینکه در دین مبین اسلام به پرهیز از اسلام تاکید شده ، اما پر واضح است که راه برون رفت از این مصرف زیاد ، اقدامات فرهنگی است و نقش و رهنمودهای روحانیون معزز در این راستا بسیار ارزشمند خواهد بود چرا که با توصیه های نافذ آنها ، می توان در مدیریت مصرف آب وبرق و کاهش هزینه های دولت موفق عمل کرد.

در پایان این جلسه هریک از اعضای شورای فرهنگی آب وبرق استان و ائمه جماعت حاضر ، نقطه نظرات و سئوالات خود را در زمینه اقامه نماز جماعت ، فریضه امر به معروف ونهی از منکر و چگونگی پیاده سازی آن در سازمانها را مطرح نمودند.

2
3
4
5
6

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/08/04   تعداد بازدید 1579     https://azrec.co.ir/blog/u/21249  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض