شرکت برق منطقه ای آذربایجان

 دومین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیرعامل استان ، به میزبانی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران برگزار شد .

در این جلسه که بعداز ظهر روز سه شنبه ۶ آبانماه با حضور مدیران عامل و کارشناسان ذیربط دستگاههای عضو این کارگروه ترتیب یافت ، ابتدا مهندس احد زواری دبیر کارگروه ، گزارشی از تصمیمات جلسه قبلی و اقدامات مشترک انجام یافته در این خصوص و نیز برنامه های آتی کارگروه را برای حاضرین تشریح و برانسجام بخشی بیش از پیش ما بین دستگاههای عضو کارگروه تاکید کرد.

سپس مهندس یداله بایبوردی مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران (شمالغرب کشور) ، ابتدا گزارشی از فعالیت های کلی اجرای منطقه مذکور را برای حاضرین ارائه نمود.

وی همچنین با اشاره به روش های اجرایی و دستورالعمل های مربوط به پدافند غیرعامل ، و با برشمردن عوامل و تهدیدات پیش بینی شده ، فعالیت های سازمان متبوع خود را در خصوص پدافندغیرعامل خصوصاً در بخش ساختمانها و تاسیسات ونیز شبکه های انتقال گاز را تشریح نمود.

دکتر میلانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز طی سخنانی با اشاره به هفته پدافند غیرعامل ، منشاء پدافند غیرعامل را آمایش سرزمینی اعلام کرده و اظهار داشت : ما باید قبل از طراحی و احداث پروژه ها حتماً به فکر پدافند غیرعامل باشیم چرا که بعد از احداث ، حفظ آن بسیار پرهزینه و مشکل خواهد بود هرچند که پدافند غیرعامل امری جاری و مستمر است.

دکتر میلانی همچنین به استمرار خدمات توسط شرکت های عضو کارگروه اشاره و لزوم فراهم نمودن امکانات پدافند غیرعامل در شرایط ویژه زمستان و تابستان تاکید کرد.

مهندس دینی مدیرعامل شرکت گاز استان نیز با بیان اهمیت بسیار زیاد این گونه جلسات هماهنگی ، مباحث آن را در جهت پدافند غیر عامل کار ساز توصیف کرد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های عضو باید داشته های خود را فراتر از وظایف سازمانی ، به معرض بگذارند اظهار داشت : ما با تدوین چشم انداز و هدف گذاری آن خصوصاً برای زیر ساخت های موجود ، بتوانیم در سطح عمیق ، برای بحران های بزرگ آماده باشیم.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/08/07   تعداد بازدید 1390     https://azrec.co.ir/blog/u/21248  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض