شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مهندس صبوری در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور استاندار آذربایجان شرقی، معاونین استاندار، نماینده مردم شهرستان مرند در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استان در شهرستان مرند برگزار شد از عملیات اجرایی پست ۱۳۲/۲۰ کیلوولت فارفار مرند خبر داد.

در این نشست که روز شنبه هفدهم مهر ماه در فرمانداری مرند برگزار شد، ابتدا استاندارآذربایجان شرقی تاکید کرد: سند تدبیر توسعه شهرستان مرند، نقشه راه توسعه وپیشرفت این شهرستان است و تمام مدیران استانی و شهرستانی باید در تحقق اهداف این سند جدیت داشته باشند. دکتر اسماعیل جبارزاده اظهار داشت: یکی از وعده‌هایی که در آغازمسولیت به مردم استان دادیم این بود که بدون بررسی، مطالعه و برنامه‌ریزی قدمی برنداریم و امروز در عمل به این وعده، سند تدبیر توسعه را که حاصل تلاش جمعی مشاوران و کارشناسان است به عنوان نقشه راه توسعه پیش روی خود داریم.

در ادامه جلسه مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، ظرفیت منصوبه برق در شهرستان مرند را ۱۴۰ مگاوات اعلام کرد و از تحویل زمین پست در منطقه سه راهی فارفار مرند در هفته اخیر خبر داد.

در جلسه شورای برنامه ریزی استان مهندس صبوری گفت: قرارداد خرید پست سیار ۱۳۲ کیلوولت به ظرفیت ۴۰ مگاوات با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان به منظور تقویت ولتاژ و تامین برق مشترکین شهرستان مرند منعقد شده است. همچنین مهندس صبوری با اشاره به اینکه برق آذربایجان مسئولیت تامین برق سه استان را دارد گفت: برق آذربایجان مشکلی در خصوص تامین برق صنایع در چارچوب مقررات ندارد. وی همچنین زمان برقدار شدن پست فارفار مرند را پایان سالجاری اعلام کرد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/08/19   تعداد بازدید 1708     https://azrec.co.ir/blog/u/21238  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض