شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب وبرق آذربایجان شرقی به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این جلسه که روز سه شنبه ۲۰ آبانماه ترتیب یافت ، ابتدا مهندس سرافراز مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این جلسه ، اظهار امیدواری کرد که با برگزاری منظم و موثر این جلسات بتوانند با خرد جمعی مدیران عامل آب وبرق ، در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب و بهتر به هموطنان و رفع برخی نارسائی ها گام های خوبی بردارند.

در ادامه ضمن بررسی پیشرفته کار کمیته مشترک آب وبرق استان ، مهندس هاشمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی به نشست اخیر مدیران آب وبرق کشور با حضور وزیر نیرو و تاکید وزیر بر اهمیت جدی موضوع نصب کنتورهای هوشمند و نیز ضرورت ارائه عملکرد شورای هماهنگی مدیران آب و برق استانها به ایشان در خصوص دو موضوع مذکور بحث و تبادل نظر شد وهر یک از مدیران نکته نظرات و آمادگی خود را پیرامون عملیاتی نمودن موضوع کنتورهای هوشمند بیان داشتند.

در ادامه جلسه در خصوص چگونگی افزایش قابلیت اطمینان و نیز افزایش سطح ولتاژخط یک انتقال آب زرینه رود به تبریز از ۲۸ مگاوات فعلی به ۳۷ یا ۴۴ مگاوات بحث وبررسی شد.

در ادامه جلسه مهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان طی سخنانی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مدرن برای پیک بار تابستان ۹۴ اظهار داشت : بهتر است این برنامه ریزی ها علاوه بر بحث درون سازمانی ، در جلسه شورای هماهنگی مدیران عامل از همین ایام مطرح شود تا به موقع بتوانیم بر دغدغه فصول گرم سال که اوج مصرف آب و برق خواهد بود ، فایق آئیم که همه مورد تاکید مقامات وزارت نیرو ، توانیر و هم مورد تاکید استانداری محترم است.

در این زمینه توجه ویژه به موضوع مدیریت مصرف ، اصلاح الگوی مصرف و حتی شناسایی مشترکین     پر مصرف را خواستار شد و گفت : امیدواریم با وجود محدودیت منابع مالی بتوانیم با این اقدامات ، در برابر انجام وظایف خود ، سربلند باشیم .

وی ضمن تشکر از تلاشهای تک تک مدیران عامل آب وبرق استان خصوصاً از زحمات مهندس هاشمی ، فلسفه ایجاد شورای هماهنگی مدیران عامل را استفاده از پتانسیل های شرکت های آب وبرق از همدیگر دانست.

در ادامه جلسه به پیشنهاد مهندس سرافراز در خصوص رفع موانع برای پرداخت مطالبات شرکت های آب و برق از یکدیگر و نیز تنظیم برنامه و شیوه نامه استفاده کارکنان شرکت های آب وبرق استان از اماکن ورزشی این شرکت ها تبادل نظر شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.

دکتر میلانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ، مهندس علیرضا ایمانلو سرپرست شرکت آب وفاضلاب شهری استان و دکتر یوسف پریش رئیس مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی آب وبرق آذربایجان از دیگر مدیرانی بودند که گزارشی از فعالیت های شرکت های متبوع خود را بیان داشتند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/08/21   تعداد بازدید 1819     https://azrec.co.ir/blog/u/21237  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض