شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مدیران عامل شرکتهای توزیع نیروی برق تبریز و آذربایجانغربی با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در نشستی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه در اتاق مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان برپا شد، دکتر افشین روشن میلانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مهندس حمید کاظمی کیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی و مهندس یعقوب علیزاده لمعانی معاون بهره برداری شرکت حضور داشتند.

مهندس حسین صبوری ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این نشست صمیمی، اظهار داشت: صنعت برق آذربایجان مسئولیت تامین برق سه استان آذربایجانشرقی، آذربایجانغربی و اردبیل را دارد که در این میان شرکتهای توزیع نقش موثری دارند.

مهندس صبوری اتحاد و همبستگی بین شرکتهای توزیع و برق منطقه ای را یکی از عوامل تحقق اهداف و رسیدن به افق مدنظر دانست و گفت: برق آذربایجان در هر سه بخش تولید، توزیع و انتقال دارای پتانسیل های فراوانی می باشد که در صورت همسو و همگرا بودن با یکدیگر به رسالت اصلی خود دست خواهند یافت.

در پایان این دیدار، مدیران عامل شرکتهای توزیع نیز از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به جهت برگزاری این نشست صمیمی تشکر و قدردانی کردند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/08/26   تعداد بازدید 2057     https://azrec.co.ir/blog/u/21232  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض