شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

دومین جلسه کمیته عالی سنجش و پایش و هوشمند سازی شبکه با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، مدیران عامل شرکتهای توزیع نیروی برق تبریز، آذربایجانغربی، نماینده مدیران عامل شرکتهای توزیع نیروی برق آذربایجانشرقی و اردبیل و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکتهای توزیع و برق منطقه ای برگزار شد.

 در این جلسه که روز یکشنبه 25 آبان ماه در سالن جلسات شرکت برگزار شد ابتدا خانم مهندس اسکندری به عنوان دبیر کمیته عالی سنجش و پایش و هوشمند سازی شبکه، در خصوص جلسات کارشناسی برگزار شده و معماری کلی پروژه گزارشی را ارائه داد.

سپس با ارائه توضیحاتی در مورد مسائل و مشکلات پروژه، به راهکارهای موجود از لحاظ پدافند غیرعامل و در نظرگرفتن مکان و فضای پروژه اشاره کرد.

در ادامه مهندس صبوری، به اهمیت پروژه و پشتیبانی آن از طرف شرکت برق منطقه ای آذربایجان اشاره کرده، به لزوم یکپارچه سازی نرم افزار مورد نظر که قابل استفاده شرکتهای توزیع نیز باشد تاکید نمود.

مهندس صبوری یکی از اهداف این پروژه را تعامل با هم و نزدیک تر شدن ارتباط شرکتها دانست و گفت: انجام کار گروهی و تیمی یکی از عوامل اصلی موفقیت می باشد و همچنین ضمن تاکید در توجه به توان شرکت پیمانکار در خصوص ارائه خدمات پس از فروش، زمان بهره برداری پروژه را پایان سال جاری اعلام کرد.

نحوه انتخاب پیمانکار، تهیه اسناد، نظارت و شرح خدمات مشاور از جمله نکات مورد بحث در این جلسه بود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/08/26   تعداد بازدید 1456     https://azrec.co.ir/blog/u/21231  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض