شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

اولين جلسه ستاد صنعت برق آذربايجان با حضور مدیران عامل شرکت برق منطقه ای آذربايجان، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی و تبریز، مسئولین شرکتهای توزیع نیروی برق آذربایجانشرقی و اردبیل، معاونین بهره برداری و برنامه ریزی و تحقیقات شرکت روز يکشنبه ۲۵ آبان ماه در سالن جلسات برگزار شد.

مهندس صبوری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولين جلسه ستاد صنعت برق آذربايجان که به میزبانی این شرکت ترتیب یافته بود گفت: هدف ما خدمت به مردم و تامین منافع برق آذربایجان است. وی لازمه هر ارتباط منطقی را در دوسویه بودن آن دانست و به نقش همفکری و درک متقابل شرکتها در تحقق این اهداف اشاره کرد.

مهندس صبوری با بیان اینکه بخشهای تولید، توزیع و انتقال از یک خانواده هستند گفت: صنعت برق آذربایجان دارای مدیران و کارشناسان بسیار قوی می باشد که استفاده از پتانسیل ها و توانایی های آنها، صنعت برق آذربایجان را در خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و جامعه یاری خواهد داد.

وی جلسات مشترک کارشناسی که مابین شرکت برق منطقه ای آذربایجان و شرکتهای توزيع نیروی برق با محوريت گذر از پيک سال ۹۴ و به منظور هماهنگی در اولويت بندی پروژه های قابل اجرا برگزار می شود را ضروری دانست و گفت: بی شک تداوم در برگزاری این جلسات و تعامل بیشتر و همسو بودن شرکتها منجر به نتايج مثبت و سازنده ای خواهد شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/08/26   تعداد بازدید 1581     https://azrec.co.ir/blog/u/21233  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض