شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مهندس صبوری به همراه معاون مالی و پشتیبانی، مدیران دفاتر حراست و امور محرمانه، روابط عمومی و مهندسی طرحها، روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه از امور انبارها بازدید کرد.

در این بازدید، میرصمدی مجری طرح انبار و جمع آوری کالاهای مازاد، در خصوص اجناس نگهداری شده در محوطه و داخل انبار، توضیحات کاملی را ارائه و مدیرعامل شرکت را در فرآیند مورد اعمال در امور انبارها قرار داد.

سپس مهندس رهنورد مدیر دفتر مهندسی طرحها، گزارش مختصری در خصوص تجهیزات موجود در انبار که مربوط به پروژه های خطوط و پستهای انتقال می باشد ارائه نمود. در ادامه مهندس صبوری از انبار شیمیایی و موزه برق، که قدیمی ترین لوازم فنی و اداری در آن نگهداری می شود دیدن نمود.

پس از بازدید، نشستی با حضور مسئولین شرکت در دفتر مجری طرح انبار ترتیب یافت. در این نشست میرصمدی مجری انبارها، حضور مدیرعامل شرکت را مغتنم شمرده و به زحمات همه همکاران شاغل در امور انبارها بصورت مستمر و شبانه روزی اشاره و در این خصوص از زحمات همکاران و همچنین از معاون مالی و پشتیبانی تشکر کرد.

در پایان مهندس صبوری با بیان اینکه صنعت برق آذربایجان دارای جایگاه ویژه و خاصی در سطح منطقه و کشور می باشد گفت: جدیت در کار و تلاش خالصانه و صادقانه در پیشبرد اهداف سازمان از وظایف اصلی کارکنان و مدیران شرکت برق منطقه ای آذربایجان می باشد. وی همچنین از زحمات مجری و همکاران امور انبارها و حراست فیزیکی، تشکر و قدردانی نمود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/08/28   تعداد بازدید 1737     https://azrec.co.ir/blog/u/21229  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض