شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه معارفه مهندس بهروز عباس نژاد به سمت معاون طرح و توسعه و مهندس فلور نیکورای به سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحقیقات روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه با حضور مدیرعامل، معاونین، مشاورین، مدیران و مسئولین شرکت، در سالن جلسات برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت با بیان اینکه نیروی انسانی یکی از سرمایه های ارزشمند سازمان است گفت: استفاده از تجارب نیروهای کارآمد باعث پویایی و تعالی سازمان می باشد. وی ضمن آرزوی موفقیت به معاونین طرح و توسعه و برنامه ریزی و تحقیقات در پست جدیدشان، به تلاشهای پرثمر ایشان در طی سالیان اشاره کرد.

مهندس صبوری مسئولیت پذیری و جدیت در کار را جزو وظایف اصلی مدیران و مسئولین شرکت برشمرد و گفت: پرهیز از دیدگاه فردی و استفاده از تفکر آینده نگری و تعامل بیشتر با واحدهای شرکت، مسیر رشد و تعالی را هموار و ما را در راه رسیدن به اهداف متعالی رهنمون خواهد ساخت.

در ادامه، معاونین و مدیران شرکت، مواردی را در خصوص مسائل و حوزه های کاری خود بیان نموده و از رهنمودهای مدیرعامل شرکت بهره مند شدند.

در پایان لوح سپاس که از طرف خانم قیومی مشاوروزير نیرودر امور بانوان وخانواده ، به جهت قدردانی از تلاشهای صادقانه مهندس نیکورای در پست قبلی ایشان (مشاور امور بانوان) تهیه شده بود، توسط مهندس صبوری به وی اهدا شد.

همچنین ابلاغ مهندس بهروز عباس نژاد در سمت معاون طرح و توسعه و مهندس فلور نیکورای در سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحقیقات توسط مدیرعامل شرکت اعطا گردید.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/08/28   تعداد بازدید 2485     https://azrec.co.ir/blog/u/21228  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض