شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مراسم تحلیف کارکنان جدیدالاستخدام شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزارشد.

 در این مراسم معنوی که روز چهارشنبه ۲۸ آبانماه قبل از نماز ظهر در محل نمازخانه شرکت برگزار شد ، مدیرعامل ، معاونین ، مشاورین ، جمعی از مدیران و تعداد 91 نفر از نفرات جدیدالاستخدام شرکت برق منطقه ای آذربایجان حضور داشتند.

پیش از قرائت برنامه سوگند نامه ، ابتدا مهندس غلامی معاون منابع انسانی ضمن خوش آمدگویی به همکاران جدیدالاستخدام ، فرایند آزمون استخدامی که بر اساس مجوز استخدامی وزارت نیرو در سال ۹۱ برگزار گردیده را تشریح نمود.

وی همچنین پس از تشریح نحوه گزینش همکاران مذکور ، برخی اقدامات انجام یافته در خصوص تعیین عناوین شغلی ، پست سازمانی ، آموزش و کارورزی آنان را نیز بیان داشت.

مهندس غلامی افزود: مجوز استخدام در شرکت برق منطقه ای آذربایجان ۱۰۵ نفر بوده است که ۱۴ نفر انصراف خود را اعلام کرده وهم اکنون ۹۱ که مراحل کارورزی خود را نیز طی کرده اند ، از اول آذر ماه رسماً کار خود را در مجموعه واحدهای مختلف شرکت آغاز می کنند.

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان اظهار داشت که ۲۵ نفر از این همکاران در بخش کارشناسی ، ۳۵ نفردر بخش تکنسین برق و۳۱ نفر نیز در واحدهای نگهبانی در سه استان آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل خدمت خواهند کرد.

پس از گزارش معاون منابع انسانی ، مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان طی سخنانی ضمن خیر مقدم گویی تبریک به همکاران جدید، به بخشی از فعالیت ها و عملکرد برق منطقه ای آذربایجان و ویژگی های خاص این شرکت در سطح کشور اشاره کرد .

وی در بیان اهمیت انرژی برق اظهار داشت: امروز خدمات برق به عنوان فراگیرترین خدمت به مردم ، موجب رفاه اجتماعی مردم بوده و زندگی مردم به صورت تنگاتنگ با برق آمیخته شده است.

مهندس صبوری با تاکید بر اینکه اولویت اول خادمان و کارکنان صنعت برق ، خدمت بی منت و صادقانه به مردم است ، خطاب به همکاران جدید خود تصریح کرد : امیدوارم شما که فرصت و افتخار خدمت در این مجموعه را یافته اید ، شبانه روزی و بی منت تلاش کنید تا رضایت خداوند را کسب نمایید .

مدیر عامل برق آذربایجان داشتن تعلق سازمانی ، لزوم خدمات به موقع ، شفاف و مطمئن به مردم ، تلاش برای ادامه نوآوری و خلاقیت در مجموعه ، مقید بودن به رفتارهای سازمانی از جمله رعایت قوانین ، مقررات و الزامات و همت مضاعف را از تاکید ات مهم در صنعت برق آذربایجان قلمداد کرده و اظهار داشت : یکی از سرمایه های مهم برق آذربایجان داشتن بخش مهمی از مدیران و کارشناسان مجرب و خوش نام صنعت برق درآن است و این ویژگی ها و تجارب گران قیمت می تواند بهترین سرمایه برای کارکنان وهمکاران جدید ما باشد .

مدیر عامل برق آذربایجان در پایان سخنان خود از کلیه عواملی که از ابتدای گزینش تا کنون در این خصوص تلاش کرده اند ، صمیمانه قدردانی کرد.

در پایان مراسم ، سوگند نامه کارکنان جدید الاستخدام در پیشگاه قرآن کریم به طور همزمان توسط آنان قرائت گردید و این سوگند نامه به همراه منشور اخلاقی واداری کارمندان دولت توسط همکاران مذکور امضاء شد، پذیرایی واقامه نماز جماعت با حضور همکاران جدید الاستخدام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/08/28   تعداد بازدید 2675     https://azrec.co.ir/blog/u/21226  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض