شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه کمیته مدیریت بحران وپدافند غیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ، با حضور مدیر عامل ، معاونین و سایر اعضای کمیته برگزار شد.

در این جلسه که روز سه شنبه ۱۱ آذر ماه در دفتر مدیر عامل تشکیل یافت، ابتدا مهندس صبوری مدیر عامل در خصوص برخی الزامات ویژه برای پدافند غیر عامل در شرکت سخن گفت .

وی همچنین با اشاره به شرایط خاص منطقه آذربایجان در فصل زمستان و برخی اقدامات انجام یافته در این خصوص ،اظهار داشت که لازم است با رصد سوابق گذشته برنامه ریزی و تدابیر لازم در سطح سه استان تحت پوشش انجام گیرد تا آمادگی لازم برای مجموعه شرکت در برابربحران های جوی به نحو مطلوب فراهم گردد.

در این جلسه همچنین آقایان عباس نژاد معاون طرح و توسعه و علیزاده لمعانی معاون بهره برداری و نیز مهندس زواری مجری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت نقطه نظرات خود را پیرامون موضوعات مطرح شده بیان داشتند .

اتخاذ تصمیم در خصوص نحوه تامین بودجه مدیریت بحران و تعیین محل اتاق بحران ،و نیز نحوه اجرایی کردن پروژه های مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در شرکت ، از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود.

در این جلسه همچنین گزارشی از اقدامات انجام یافته در خصوص تامین برق اضطراری مرکز شهر تبریز در صورت آسیب دیدگی شبکه ها و کابل های ارتباطی ، توسط معاونین طرح و توسعه و بهره بردای ارائه شد.

در پایان جلسه نیز با توجه به دستور مدیریت عامل مبنی بر اتخاذ تدابیر لازم برای فصل زمستان ، مهندس زواری گزارشی از پیش بینی ها و پیشگیری های برنامه ریزی شده را به اطلاع حاضرین رساند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/09/11   تعداد بازدید 1642     https://azrec.co.ir/blog/u/21221  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض