شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه شورای معاونین و مشاورین با حضور مدیرعامل و اعضای شورا روز سه شنبه ۱۱ آذر ماه در سالن جلسات شرکت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مهندس علیزاده لمعانی معاون بهره برداری گزارشی از روند استقرار سیستم GIS ارائه و به کاربردی نمودن این نرم افزار در تمام واحدهای شرکت اشاره نمود.

سپس مهندس غلامی معاون منابع انسانی، به تشریح قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت و از مزایای استفاده از این قانون توضیحاتی را ارائه داد.

در ادامه مهندس زاده مهدی معاون هماهنگی، به بیان توضیحاتی در خصوص شرح وظایف جدید این معاونت پرداخت.

در ادامه جلسه مدیرعامل شرکت، از زحمات کلیه همکاران، معاونین، مشاورین و مدیران شرکت به جهت حسن انجام وظایف محوله و استقرار کلیه واحدها در ساختمان جدید دیسپاچینگ شهریار قدردانی و تشکر کرد.

مهندس صبوری همچنین توجه به نقش و اهمیت منابع انسانی در سازمان را از ضروریات دانست و به تفویض اختیار مدیران در استفاده از پتانسیل نیروهای موجود در سازمان اشاره کرد.

مهندس صبوری در ادامه سخنان خود خواستار فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در شرکت شد و انتقاد سازنده را از عوامل پیشرفت و تعالی سازمان دانست.

در این جلسه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به اهتمام کلیه واحدها در کاهش هزینه های جاری شرکت اشاره و در این میان به نقش مدیران در خصوص اشاعه فرهنگ صرفه جویی در بین کارکنان تاکید کرد.

برنامه ریزی برای انجام به موقع پروژه ها به ویژه پروژه های IDB، بهینه سازی جلسات و کمیته های شرکت و ... از دیگر مباحث مهم در جلسه شورای معاونین و مشاورین شرکت بود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/09/16   تعداد بازدید 1450     https://azrec.co.ir/blog/u/21219  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض