شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

در این جلسه که روز شنبه ۱۵ آذرماه در سالن جلسات ترتیب یافت، ابتدا دبیر کمیته خانم مهندس نيکورای معاون برنامه ريزي و تحقيقات، ضمن خوشامدگویی به اعضا و مدعوین، در خصوص اهداف کمیته و روند پیشرفت کارها، توضیحاتی را ارائه نمود.

 در ادامه مهندس همت زاده مدیر پروژه و همکارانشان از جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی، سمینار پایانی پروژه تحقیقاتی "تحقیق و پیشنهاد سیستم مدیریت روانکاری تجهیزات نیروگاهی صنعت برق آذربايجان در جهت افزایش طول عمر تجهیزات و کاهش هزینه های جاری" را بصورت پاورپوینت ارائه کردند.

در این سمینار که تئوری مساله و دلایل ضرورت انجام پروژه و همچنین خلاصه ای از اقدامات انجام یافته و نتایج کسب شده و قابلیتهای نرم افزار تهیه شده ارائه می شد، دکتر جعفری، ناظر پروژه از دانشگاه تبریز و مهندس پاشايي مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی به همراه کارشناسان آن شرکت (به عنوان پیشنهاد دهنده و استفاده کننده نهایی نتایج پروژه) حضور داشتند.

پس از ارائه و با توجه به تایید ناظران و کاربر نهایی، اتمام پروژه، مورد تایید حاضرین و اعضای کمیته قرارگرفت.

بررسی اولویتهای تحقیقاتی سال آینده شرکت و روند پیشرفت کمی و کیفی تعدادی از پروژه های تحقیقاتی پیشنهادی و در دست انجام و اتخاذ تصمیم در مورد آنها از سایر موارد قابل بحث در این جلسه بود.

IMG 1301
IMG 1302
IMG 1308
IMG 1311
IMG 1313
IMG 1314

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/09/16   تعداد بازدید 1562     https://azrec.co.ir/blog/u/21217  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض