شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه بررسی روند اجرای تونل انرژی شهر تبریز و تسریع در اجرای کابل ۱۳۲ کیلوولت مصلی- ارشلو و ارومیه گازی با حضور مدیرعامل، معاونین طرح و توسعه، بهره برداری ، برنامه ریزی و تحقیقات، مالی و پشتیبانی، مجری طرح تونل انرژی وکابل شهر تبریز و ارومیه و مشاور پروژه از شرکت منا روز یکشنبه ۱۶ آذر ماه در اتاق مدیرعامل ترتیب یافت.

 در این جلسه ابتدا مهندس محمودعلیلو مجری پروژه گزارشی از روند کار و مسائل و مشکلات مربوط به تونل انرژی و اجرای کابل 132 کیلوولت ارومیه را ارائه نمود و اعضای جلسه را در جریان آخرین وضعیت موجود قرار داد.

سپس مشاور پروژه گزارش کاملی در خصوص مسائل اقتصادی طرح ارائه نموده و به بررسی موانع و مشکلات مربوط به پروژه مورد نظر پرداخت.

در ادامه مهندس صبوری با بیان نظر مدیرعامل شرکت توانیر مبنی بر برقداری هرچه سریعتر پست مصلی- ارومیه و نیز جمع آوری بخشی از خط بالانج- ارشلو و ارومیه گازی به تسریع در اجرای کابل ۱۳۲ کیلوولت مصلی-ارشلو و ارومیه تاکید نمود.

مهندس صبوری همچنین به تسریع در اجرای تونل انرژی شهر تبریز تاکید کرد و گفت : تونل انرژی شهر تبریز به دلیل افزایش نیرورسانی به مرکز شهر تبریز و بالابردن ضرایب اطمینان نیرورسانی مراکز مهم تبریز از جمله بازار مرکزی و نهادهای واقع در حوزه مرکزی شهر حائز اهمیت و ضروری است .

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/09/17   تعداد بازدید 1814     https://azrec.co.ir/blog/u/21216  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض