شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مهندس صبوری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به همراه معاون بهره برداری و مدیران دفاتر مدیرعامل و روابط عمومی از نیروگاه گازی صوفیان بازدید کردند.

 

 

 در این بازدید که صبح روز سه شنبه 18 آذر ماه ترتیب یافت، مهندس پاشایی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی، مهندس جنگل دوست مدیرعامل نیروگاه تبریز و تنی چند از مدیران و کارشناسان صنعت برق حضور داشتند.

مهندس صبوری به اتفاق مدیران حاضر پس از صرف صبحانه کاری در اتاق مدیریت از واحدهای نیروگاه گازی صوفیان بازدید به عمل آوردند سپس به منظور بررسی وضعیت نیروگاه گازی صوفیان جلسه ای در اتاق مدیر نیروگاه برپا شد.

در این جلسه مهندس وطن خواه مدیر نیروگاه گازی صوفیان با ابراز خوشحالی از حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های نیروگاه صوفیان، نقش این نیروگاه را در خصوص تامین برق مشترکین منطقه تشریح کرد. وی به خدمت صادقانه و جدیت پرسنل نیروگاه صوفیان اشاره کرد و گفت: کارکنان نیروگاه همه تلاش خود را جهت خدمت به مردم و پیشبرد اهداف صنعت برق آذربایجان به کار می برند.

در ادامه مهندس صبوری به اهمیت نیروی انسانی در فضای کار نیروگاه اشاره کرد و با بیان اینکه نیروی انسانی متعهد و متخصص یکی از اصلی ترین سرمایه های هر سازمان به شمار می رود گفت : فضای کاری نیروگاه با وجود نیروی انسانی موجودیت می یابد.

مهندس صبوری به تعامل بین بخش های تولید– توزیع و انتقال را از ضروریات دانست و به ارتباط زنجیره ای هر سه بخش صنعت برق اشاره کرد. وی نیروگاه را یکی از گمنام ترین عرصه صنعت برق عنوان کرد و گفت: دغدغه و فعالیت های شبانه روزی این بخش بر اکثر مردم پوشیده است اما به یقین آثار آن در کل جامعه مشهود است.

آمادگی برای پیک تابستان سال ۹۴ کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت، مدیریت مشارکتی، استفاده از اختیارات مدیریتی، برنامه ریزی و پیش بینی به موقع، از دیگر موارد مطرح شده در این بازدید بود.

مهندس صبوری در پایان از مدیران قبلی و جدید و کارکنان سخت کوش نیروگاه تبریز و نیروگاه گازی صوفیان تشکر و قدردانی نمود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/09/19   تعداد بازدید 2673     https://azrec.co.ir/blog/u/21215  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض