شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

طی جلسه ای با حضور آقایان نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ، مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و تنی چند از مسئولین ذیربط ، پروژه های در حال اجرای برق آذربایجان در شهرستان ارومیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  در این جلسه که پیش از ظهر روز یکشنبه 23 آذرماه در دفتر مدیرعامل برق آذربایجان ترتیب یافت ، آقای قاضی پور ضمن قدردانی از اجرای زمینی برخی شبکه های برق در بخش مرکزی و نیز پرجمعیت شهر ارومیه ، بر لزوم تسریع در جمع آوری کابل های هوایی و احداث زمینی خطوط برق در محلات علی آباد و حسین آباد این شهر تاکید کرد.

مهندس صبوری مدیر عامل برق آذربایجان نیز با تشریح بخشی از فعالیت های برق آذربایجان در استانهای تحت پوشش ، برخی پروژه های مهم و کلیدی صنعت برق در استان آذربایجان غربی خصوصاً شهرستان ارومیه را بر شمرده و اظهار داشت که هم اکنون احداث پست دوم ۲۳۰ کیلوولت در شهر ارومیه ( گلمانخانه ) را به جد پی گیری و اجرا می کنیم که مورد تاکید مدیرعامل محترم توانیر نیز هست و انشاء ا... اوایل سال آتی به بهره برداری می رسد که در صورت بهر ه برداری از آن ، کار انتقال انرژی برق در شهر ارومیه از اطمینان کاملی برخوردارخواهد شد.

مهندس صبوری درخصوص جمع آوری خطوط فوق توزیع در محلات علی آباد و حسین آباد، اسلام آباد ویگاله و گلستان نیز خاطر نشان ساخت جمع آوری خطوط هوایی طبق برنامه ریزی های به عمل آمده اواخر تیرماه سال آینده انجام شده و خط زمینی ۱۳۲ کیلوولت مصلی – ارومیه گازی و مصلی ارشلو احداث خواهد شد.

در این جلسه هم چنین آقای قاضی پور برخی مصوبات و حمایت های مجلس از صنعت برق و ویژگی ها و نقطه نظرات خود پیرامون بخش نیروی لایحه بودجه سال ۹۴ را نیز تشریح نمود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/09/24   تعداد بازدید 1966     https://azrec.co.ir/blog/u/21212  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض