شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان آذربایجانشرقی به میزبانی مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی آذربایجان برگزار شد.

 در این جلسه که روز سه شنبه 25 آذر ماه ترتیب یافت ابتدا دکتر پریش رئیس مجتمع آموزشی و پژوهشی آذربایجان ضمن عرض خوش آمدگویی، از میزبانی جلسه شورای هماهنگی مدیران ابراز خرسندی نمود. دکتر پریش با بیان اینکه حوزه فعالیت مجتمع آموزشی و پژوهشی آذربایجان شامل سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل می باشد به ارائه گزارش فعالیت های این مجتمع پرداخت.

در ادامه مهندس هاشمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان در خصوص مباحث جلسات گذشته با موضوع مطالبات فی مابین دستگاههای اجرایی که شامل آب و برق بوده توضیحات لازم را ارائه و ضمن بررسی پیشرفت کار کمیته مشترک آب و برق استان گفت: همفکری اساس برطرف کردن موانع و مرتفع ساختن کارها مابین دستگاههای دولتی می باشد.

در ادامه جلسه مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به اهمیت نیروگاههای موجود اشاره کرد و گفت: برای جلسات آتی شورا گزارشات جامع و کاملی از اقدامات انجام یافته در خصوص نیروگاههای تبریز و سهند تهیه و ارائه شود. در ادامه اقدامات به عمل آمده در خصوص مصوبات جلسات پیشین، پیشنهادات ارائه شده در جهت رفع موانع و نصب کنتورهای هوشمند، تابلو کنتور و تقسیط هزینه های آب و برق بحث و بررسی شد.

همچنین قبل از شروع جلسه شورای هماهنگی، با حضور کلیه مدیران عامل وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی بازدیدی از مجتمع آموزشی و پژوهشی آذربایجان ترتیب یافت و مدیران صنعت آب و برق از واحد آموزشی کوتاه مدت، مرکز آموزش مدیریت انرژی ایران و سایر بخش های این مجتمع بازدید کردند.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/09/26   تعداد بازدید 1759     https://azrec.co.ir/blog/u/21211  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض