شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

به منظور آشنایی بیشتر معاونین و مدیران شرکت برق منطقه ای آذربایجان با شیوه های بهبود مدیریتی، دوره بهبود مدیریت به مدرسی دکتر میکائیل جمال پور از سوی دفتر برنامه ریزی منابع انسانی و آموزشی ترتیب یافت.

در این دوره که روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه در سالن جلسات برگزار شد جمعی از معاونین و مدیران شرکت حضور داشتند. دکتر جمال پور یکی از دوره های لازم و ضروری برای همه مدیران را بحث سرمایه های اجتماعی و نظارت همگانی دانست و گفت: دوره بهبود مدیریت در حوزه مدیریت از کارایی بیشتری برخوردار است و آشنایی مدیران با این دو مقوله می تواند آنها را در اعمال مدیریت موفق و کارآمد یاری رساند.

مدرس دوره بیان داشت: آشنایی مدیران و مسئولین با نهادهای تولیدکننده سرمایه اجتماعی همچنین احاطه و اشراف نسبت به بحث نظارت همگانی و اعمال اخلاقی و قانونی آن منجر به مشارکت همه آحاد جامعه خواهد شد. وی گفت: این مشارکت می تواند رضایتمندی و توسعه سازمانها، خانواده ها و در نتیجه کشور را فراهم کند. دکتر جمال پور گفت: بدون نگاه تخصصی و علمی دستیابی به موارد ذکر شده امکان پذیر نخواهد بود.

وی آشنایی مدیران با نهادهایی مانند خانواده، حکومت، دین، مراکز آموزشی و سایر نهادهای غیر رسمی مثل NGO ها و رسانه های مکتوب و غیر مکتوب را ضرروری دانست و بیان داشت: تسلط مدیران نسبت به عوامل تهدید کننده سرمایه های اجتماعی زمینه را فراهم خواهد آورد که برای پیشرفت و توسعه متوازن و مورد انتظار اقدامات لازم را انجام دهند. مدرس دوره، سرمایه های اجتماعی را مواردی همچون اربعین، وحدت اجتماعی، اجتماعی شدن، برخی از قانون ها، برخی از نخبگان، مسئولیت پذیری و اعتماد نام برد و آنها را از عوامل تاثیرگذار در سرمایه های مادی، علمی و فرهنگی دانست و گفت: اعتماد عمومی و نگاه خوش بینانه باعث افزایش کارایی عمومی مردم و پیشرفت کشور می باشد.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/09/27   تعداد بازدید 1760     https://azrec.co.ir/blog/u/21210  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض