شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

هیئت امنای مسجد شهیدی از شرکت برق منطقه ای آذربایجان به جهت واگذاری قسمتی از ساختمان خاقانی برای توسعه مسجد شهیدی قدردانی نمود.

   مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به همراه حاج آقا ساسانی مشاور فرهنگی مدیرعامل، مدیران دفاتر مدیرعامل و روابط عمومی روز چهارشنبه 26 آذرماه با هیئت امنای مسجد شهیدی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج جواد بنابی امام جماعت، هیئت امنای مسجد شهیدی و جمعی از مسئولین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجانشرقی حضور داشتند.

پس از دیدار و اقامه نماز جماعت، جلسه ای با حضور کلیه مسئولین برگزار شد. در این جلسه ابتدا حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج جواد بنابی، ضمن ابراز خوشحالی از حضور مسئولین صنعت برق آذربایجان در جمع هیئت امنای مسجد شهیدی، تجمیع شرکت برق منطقه ای آذربایجان در ساختمان جدید شهریار را تبریک گفت. حجت الاسلام والمسلمین بنابی وقف را یکی از سنت‌های حسنه پیامبر اسلام (ص) دانست و گفت: وقف جزو بهترین کارهایی است که برای آخرت می‌ماند و از برق آذربایجان به جهت واگذاری قسمتی از زمین ساختمان خاقانی به مسجد شهیدی قدردانی نمود.

در ادامه مهندس صبوری مسجد شهیدی را از یکی از مساجد قدیمی و تاریخی تبریز عنوان کرد و گفت: مسجد شهیدی به دلیل واقع شدن در مرکز شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وی از واگذاری قسمتی از زمین برق آذربایجان برای توسعه مسجد شهیدی ابراز خرسندی کرد و گفت: ۶۰۷.۲ مترمربع زمین برای توسعه مسجد شهیدی واگذار خواهد شد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین بنابی از سوی هیئت امنای مسجد شهیدی لوح تقدیری را به مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان اهدا نمود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/10/01   تعداد بازدید 1937     https://azrec.co.ir/blog/u/21209  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض