شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

نخستین گردهمایی کارگروه تامین منابع مالی پروژه های صنعت برق با حضور معاونین طرح و توسعه و کارشناسان بودجه شرکت های برق منطقه ای کشور و مدیرانی از شرکت های بخش خصوصی طی روزهای ۲۸-۲۷ دیماه به میزبانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

 

 

در این گردهمایی جلسات و کارگاههای فشرده ای پیرامون روش ها ، چالش ها و ظرفیت های قانونی در تامین منابع مالی و فرایند مرتبط با آن ، مشکلات استفاده فاینانس خارجی و نیز مشکلات اجرایی پروژه ها در بخش تامین به موقع منابع مالی و اعتباری ترتیب یافت .

همچنین در این جلسات با تشریح برخی تجارب شرکت ها ، پیشنهادات و راهکارهایی نیز ارائه گردید. در پایان این اجلاس مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین و مدیران شرکت کننده در این گردهمایی ابراز اطمینان کرد که بحث های مطرح شده در این جلسات منشاء خیر و برکت و تعالی صنعت برق خصوصاً در بحث اجرایی پروژه ها باشد.

وی تجربیات و حمایت های توانیر در نحوه تامین و پایداری بهره مندی از فاینانس را بسیار ارزشمند وموثر دانسته و لزوم تدوین مشکلات و راهکارهای مطرح شده در این گردهمایی را ضروری خواند.

مدیر عامل برق آذربایجان در پایان سخنان خود پیشنهاد کرد که در جلسات آتی این کارگروه ، از مسئولین ذیربط دستگاههای اجرایی و سایر شرکت های دولتی منتفع از اعتبارات خارجی و سرمایه گذاری های بخش خصوصی نیز دعوت به عمل آید.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/10/29   تعداد بازدید 1317     https://azrec.co.ir/blog/u/21202  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض