شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان پیش از ظهر روز دوشنبه ۲۹ دیماه با حضور در محل پایگاه مقاومت شهید باکری برق آذربایجان ، از دستاوردها و فعالیت های این پایگاه بیشتر آشنا شد.

   در این بازدید که به همراهی حجت الاسلام و المسلمین ساسانی مشاور امور فرهنگی و دینی شرکت، قنادی پاکدل مشاور مدیرعامل در امورایثارگران و مهندس رستمی مدیر دفتر مدیرعامل ترتیب یافت ، ابتدا آقای مهندس صبوری مدیر عامل برق آذربایجان با ابراز خرسندی از حضور در پایگاه برق آذربایجان ، ضمن قدردانی از تلاشهای متعهدانه فرماندهی و اعضای شورای پایگاه و نیز کلیه بسیجیان برق آذربایجان اظهار داشت : هم اکنون شرایط حاکم بر جوامع مختلف و بخصوص هجمه های همه جانبه دشمنان ایجاب می کند که در زمان حال بیشتر از زمان دفاع مقدس نیاز به وحدت بین بسیجیان و آحاد مردم بزرگ کشورمان را شاهد باشیم.

مهندس صبوری برق رسانی مطمئن به هموطنان را نوعی ایثار دانسته و اذعان داشت : تلاشگران برق که با تامین برق موجب آرامش و آسایش مردم می شوند ، خود حرکت بسیجی داشته و جزو بسیج محسوب می شوند.

مدیر عامل برق آذرباجان حضور ولایت در راس نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک نعمت بزرگ برای کشورمان دانسته و خاطر نشان ساخت که رفتار شجاعانه بسیجیان پشتوانه ای مطمئن در راه تحقق آرمانهای ولایت است .

مهندس صبوری در پایان سخنان خود داشتن روحیه بسیجی در صنعت برق آذربایجان بسیار موثر دانست و تصریح کرد که باید در تمامی فعالیت های شرکت ، رفتار بسیجی داشته باشیم.

سپس دکتر رحیم ذاکری راد فرمانده پایگاه مقاومت برق آذربایجان از فعالیت سالهای اخیر خصوصاً یک سال گذشته این پایگاه را به استحضار مدیرعامل رساند.

وی ضمن قدردانی صمیمانه از حمایت های همه جانبه مادی و معنوی مدیرعامل از فعالیت های این پایگاه ، خطاب به مهندس صبوری اظهار داشت: با حضور شما به عنوان مدیرعامل برق آذربایجان ، روحیه مضاعفی در میان بسیجیان صنعت برق منطقه حاکم شده و بسیجیان را در خدمت بی شائبه و بی منت به مردم شریف منطقه استوارتر ساخته است، همچنین تشکیل بسیجیان نخبه را از جمله افتخارات این پایگاه قلمداد کرده و اظهار داشت که هم اکنون پایگاه مقاومت برق آذربایجان با جذب حداکثر کارکنان به عنوان « بسیجی» ، به عنوان یکی از پایگاههای مهم و مطرح در سطح استان و وزارت نیرو قلمداد می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت آذربایجان در بخش دیگری از گزارش خود ، به برخی از مراسمات این پایگاه در طول سال نیز اشاره کرده و حضور ارزشمند و معنوی بسیجیان برق آذربایجان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را نمود بارزی از این برنامه ها ذکر کرد.

وی در پایان گزارش خود ، به موفقیت های کسب شده توسط این پایگاه نیز اشاره کرد و گفت : پایگاه مقاومت برق آذربایجان همواره موفق به در یافت لوح تقدیر از دست مسئولین محترم می شود و کسب عنوان « پایگاه اسوه کشوری» در زمان ریاست حراست آقای مهندس صبوری که عضو شورای پایگاه مقاومت برق آذربایجان بوده اندحاصل شده است.

سپس حجت الاسلام و المسلمین ساسانی مشاور فرهنگی ودینی شرکت  نیز با اشاره به ماهیت و اهداف تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) ، از این قشر پویا به عنوان عنصری بی ادعا در جامعه اسلامی مان نام برد و با بیان ناتوانی استکبار جهانی در مقابل عظمت و یکپارچگی ملت بزرگ ایران ، این توانمندی را حاصل رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و فرهنگ بسیجی حاکم در کشورمان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین ساسانی در پایان سخنان خود از فعالیت های ارزشمند و موثر آقای ذاکری راد فرمانده پایگاه برق آذربایجان در جهت توسعه فرهنگ بسیجی در مجموعه برق آذربایجان که همان فرهنگ ولایت پذیری است صمیمانه قدردانی کرد.

در پایان سایت اینترینتی پایگاه مقاومت برق آذربایجان به طور رسمی راه اندازی گردید.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/10/30   تعداد بازدید 2093     https://azrec.co.ir/blog/u/21201  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض