شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور انتقال استان اردبیل با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و جمعی از مسئولین استان اردبیل و شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

در این مراسم که پیش از ظهر روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه در سالن جلسات امور انتقال استان اردبیل ترتیب یافت، ابتدا مهندس صبوری ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) و فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر، فعالیتهای شرکت برق منطقه ای آذربایجان را در سه بخش تولید، انتقال و توزیع عنوان کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی نزدیک به صد درصد کلیه خدمات مهندسی اعم از طراحی، نصب و راه اندازی تاسیسات و بهره برداری آن در بخش های تولید انتقال و توزیع برق در داخل انجام می پذیرد. مهندس صبوری مدیریت امور انتقال استان اردبیل را از مهمترین مسئولیت های بخش برق عنوان کرد و خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه ای سنگین برشمرد.

در ادامه مراسم مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل هماهنگی و تعامل بین شرکتهای توزیع، تولید و انتقال در استان را بسیار خوب دانست و گفت: خوشبختانه از ظرفیت های مختلف صنعت آب و برق به خوبی استفاده می شود. مهندس علیزده با اشاره به اینکه زیرساختهای برق در مناطق صنعتی فراهم می باشد گفت: در بخش کشاورزی و صنعتی مشکل خاصی از بابت سرمایه گذاری به جهت تامین نیروی برق وجود ندارد.

سپس حاج آقا ساسانی مشاور امور فرهنگی و دینی مدیرعامل، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر، یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب را گرامی شمرد. حاج آقا ساسانی خدمت رسانی به مردم در بخش برق را از عوامل پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: خدمت به مردم اگر با یاد و نام الهی و به قصد قربت باشد ماندگار خواهد بود. حاج آقا ساسانی همچنین با آرزوی سلامتی برای مهندس ایمانی به آقای مهندس شرقی در مسئولیت جدیدشان تبریک گفته و از خدای متعال برای ایشان در انجام وظیفه خطیرشان آرزوی توفیق نمود.

در ادامه مراسم مهندس آذرنژاد معاون عمرانی استانداری اردبیل با تبریک ایام الله دهه فجر، به افزایش ۷ برابری تولیدات برق در بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تولید برق مازاد بر نیاز بوده و با راه اندازی سیکل ترکیبی در استان اردبیل تولید برق در این استان به مراتب افزایش خواهد یافت.

مهندس آذرنژاد در ادامه سخنان خود گفت: با وجود توسعه پست پارس آباد و نیروگاه سبلان، مشکلی برای ورود سرمایه گذاران در تامین برق نخواهیم داشت. معاون استاندار اردبیل ضمن تشکر از زحمات مهندس صبوری و مهندس علیزاده از زحمات مهندس ایمانی تشکر نموده و به مهندس شرقی تبریک گفت.

در ادامه مهندس شرقی ضمن تشکر از مسئولین استانی، از مهندس صبوری به دلیل حسن اعتماد ایشان قدردانی نمود و از خدای متعال خواستار سربلندی در این آزمون الهی به جهت خدمت رسانی به مردم و کشور شد.

در پایان مراسم مهندس صبوری از زحمات تمامی تلاشگران استان و عرصه صنعت برق تشکر نمود و با اهدا لوح تقدیر ضمن قدردانی از زحمات مهندس ایمانی و آرزوی سلامتی برای ایشان، مهندس شرقی را به عنوان مدیریت جدید امور انتقال استان اردبیل معرفی کرد.

همچنین لوح تقدیری از جانب ریاست شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان اردبیل و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به مهندس ایمانی اهدا گردید.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/11/08   تعداد بازدید 2006     https://azrec.co.ir/blog/u/21199  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض