شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مراسم یادواره شهدای حوزه یک کارمندی شهید قاضی طباطبایی (ره) سپاه عاشورا روز دوشنبه ۱۳ بهمن در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد استان آذربایجانشرقی برگزار شد.

  در این مراسم که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ترتیب یافته بود جمعی از خانواده های شهدای همکار ادارات استان، سردار عروجی مشاور نظامی فرمانده سپاه پاسداران، سرهنگ احمدزاده رئیس سازمان بسیج کارمندان و کارگران استان، مدیران و روسای تعدادی از ادارات استان و فرمانده حوزه یک کارمندی سپاه عاشورا حضور داشتند.

در این مراسم که با هدف تجدید بیعت با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا برگزار شده بود از خانواده های معظم شهدای همکار ادارات استان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم ، دکتر رحیم ذاکری راد فرمانده پایگاه شهید حمید باکری صنعت برق آذربایجان، اصغر قنادی پاکدل مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و اعضای شورای پایگاه حضور داشتند.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده های شهدای همکار برق منطقه ای آذربایجان نیز قدردانی و سپس از تمبر یادبود این مراسم رونمایی شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/11/14   تعداد بازدید 1679     https://azrec.co.ir/blog/u/21197  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض