شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

چهارمین کنگره سراسری اتوماسیون صنعت برق ایران اسفند ماه سال ۹۴ به میزبانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان و با همکاری دانشگاه تبریز برگزار می شود.

 

در اولین جلسه هماهنگی بین مسئولین برق آذربایجان و دانشگاه تبریز ( دکتر مقدم واحد معاون پژوهشی و دکتر کوزه کنانی رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز) که بیش از ظهر روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه در این شرکت ترتیب یافت ، طرفین ضمن تشریح تجارب دانشگاه تبریز و برق آذربایجان در برگزاری کنفرانس ها و کنگره های مشابه ، اهم محورهای مورد نظر در برگزاری جامع تر این کنگره را بیان و مورد بحث و تبادل نظر قرار داده وپیرامون تشکیل کمیته های علمی و اجرایی کنگره، برنامه ریزی برای فراخوان مقاله، برپایی نمایشگاه جانبی، چگونگی اطلاع رسانی ، ایجاد سایت ویژه کنگره ، لزوم دعوت از دبیران کنگره های قبلی و استفاده از تجارب آنها برای هر چه پربارتر و موثرتر شدن کنگره چهارم ، تهیه پوستر و ... هماهنگی و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

در این جلسه که مهندس علیزاده معاون بهره برداری ، خانم مهندس نیکورای معاون برنامه ریزی و تحقیقات ، مهندس مسلمی مدیر دفتر روابط عمومی و مهندس اسدزاده رییس گروه کیفیت توان برق منطقه ای آذربایجان نیز حضور داشتند ، مقرر گردید پس از تشکیل کمیته های علمی و اجرایی کنگره تا فروردین ۹۴ ، برنامه زمان بندی اجرایی تدوین گردد.

شایان ذکر است برگزاری کنگره های اتوماسیون صنعت برق در راستای اهداف وزارت نیرو مبنی بر ارتباط صنعت و دانشگاه بوده و این مجال را می دهد تا پتانسیل های علمی ، فنی و صنعتی داخل کشور در این زمینه شناسایی و از آنها در جهت برطرف کردن نیازهای صنعت برق کشور بهره برداری شود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/12/19   تعداد بازدید 1758     https://azrec.co.ir/blog/u/21188  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض