شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 بسم الله الرحمن الرحیم

"یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال"

فرا رسیدن دوباره بهار و سال نو را که جلوه ای از الطاف و عظمت پروردگار عالمیان است   به  شما  همکاران  عزیز  و خانواده بزرگ شرکت  برق منطقه ای آذربایجان ، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

سالی   به   پایان   رسید   که   به   تدبیر  رهبر   فرزانه  ،  سال  اقتصاد   و  فرهنگ  با  عزم  ملی  و  مدیریت  جهادی  نام  گرفت.

خدای را شاکریم که توفیق عطا فرمود تا در این سال پر خیر و برکت بتوانیم همگام با دیگر خدمتگزاران صادق و پرتوان ایران اسلامی ، با ایمان راسخ و تلاش و سعی بی وقفه انجام وظیفه نماییم.

احداث و تکمیل  دهها  پروژه  در  بخش های مختلف  که منجر  به تحقق   میثاق  مدیریت ارشد  در خصوص کاهش تلفات گردید همچنین توجه جدی به توسعه استفاده از انرژی های نو و تجدید پذیر و استفاده از توانمندی داخلی شرکت برای انجام پروژه های مهم تنها گوشه ای از تلاش خستگی ناپذیر و همت بلند نیروی انسانی مومن ، خلاق ، متفکر و متعهد می باشد.

و اینک سالی نو در پیش داریم با اندوخته های ارزشمندی از تدبیر، دانش و تجربه و امید به افق های روشن تر.

در ابتدای آغاز سال جدید با قدر دانی از نقش آفرینان صنعت برق آذربایجان در  پهنه   سه استان تحت پوشش (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل)  زحمات بی دریغ همه همکاران عزیز را در جای جای شرکت ارج نهاده  و خاضعانه از درگاه ایزد منان خواستاریم که شرکت برق منطقه ای آذربایجان بتواند در سال جدید با اتکال به خداوند متعال و با تلاش خستگی ناپذیر در جهت تحقق تدابیر مقام عظمای ولایت و امید بخشی رییس جمهور محبوب  ودولت محترم ، هر  چه بیشتر موفق و سربلند باشد.

برای همه همکاران سالی توام با سلامتی ، نشاط و توفیق در جهت خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم عزیز از درگاه خداوند سبحان خواهانم.                                                                          

حسین صبوری
 مدیر عامل

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1393/12/27   تعداد بازدید 1752     https://azrec.co.ir/blog/u/21187  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض