شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

همزمان با آغاز اولین روزهای کاری در سال جدید ، مهندس حسین صبوری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با دکتر سعادت استاندار آذربایجان غربی دیدار کرد .

 

 در این دیدار که روز دوشنبه 17 فروردین ماه در دفتر استاندار ترتیب یافت ، آقایان مهندس کاظمی کیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، قربان پور معاون مالی و پشتیبانی برق آذربایجان و کشوریان مدیر امور انتقال نیروی برق استان نیز حضور داشتند .

در این دیدار ضمن تبریک متقابل سال جدید ، پیرامون پروژه های برق آذربایجان در استان بحث و بررسی به عمل آمد.

مهندس صبوری در تشریح آخرین وضعیت اجرایی پروژه های استان ، به پروژه مهم پست ۲۳۰ کیلوولت گلمانخانه اشاره کرده و اظهار داشت که بخش موقت این پست آماده بهره برداری است و خط چهار مداره متصله نیز تا سه ماه آینده به اتمام می رسد وی همچنین در خصوص برقدار کردن پست ۱۳۲ کیلوولت مصلی در بافت مرکزی شهر ارومیه نیز تصریح کرد که کابل کشی خط ارومیه گازی تا پست مصلی ونیز مصلی تا ارشلو آماده اجراست و جمع آوری خط هوایی موجود عبوری از مناطق مسکونی شهر نیز بعد از کابل کشی مذکور انجام خواهد گرفت.

مدیر عامل برق منطقه ای آذربایجان در خصوص احداث پست دوم ماکو نیز اظهار داشت که اقدامات تملک زمین و طراحی این پست در حال انجام است و طبق برنامه ریزی های به عمل آمده ، امسال کارهای اجرایی این پست انجام می گیرد.

مهندس کاظمی کیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق برق آذربایجان غربی نیز ضمن اظهار خوشوقتی از این دیدار، از خدمات صنعت برق در استان قدردانی کرده و با تاکید بر تکمیل به موقع پروژه های در حال اجرا ، لزوم تامین برق مطمئن به مردم را امری مهم قلمداد نمود.

مهندس صبوری همچنین در دیدار جداگانه ای به همراه مدیران مذکور ، با حاج آقا حیدری رییس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز دیدار کردند.

در این دیدار نیز ضمن تبریک سال جدید ، راههای همکاری حقوقی و قضایی برق آذربایجان با دادگستری استان در خصوص رسیدگی به موقع به دعاوی و پرونده های مربوط به صنعت برق توسط دادگستری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/01/18   تعداد بازدید 1625     https://azrec.co.ir/blog/u/21183  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض