شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان  به منظور بررسی آخرین وضعیت  پروژه های صنعت برق در استان اردبیل با آقای دکتر مجید خدا بخش استاندار و و مهندس آذرنژاد معاون امور عمرانی استاندار و فرمانداران استان اردبیل دیدار کرد.

 در این دیدار که روز سه شنبه 18 فروردین ماه ترتیب یافت، مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ، مهندس علیزاده لمعانی معاون بهره برداری برق آذربایجان و مهندس شرقی مدیر امور انتقال نیروی برق استان نیز حضور داشتند.

ابتدا مهندس حسین صبوری ضمن تبریک سال جدید ، گزارشی از آخرین وضعیت اجرایی پروژه های عمده صنعت برق در این استان را تشریح کرد.

وی در خصوص خط مهم ۱۵۵ کیلومتری نیروگاه سبلان تا پست آیدوغموش میانه اظهار داشت که مشکلات حقوقی فراروی این خط مرتفع شده و انشاءا... تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به پروژه های ناشی از وام بانک وسعه اسلامی ، تصریح کرد که در همین خصوص علاوه خط ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه سبلان – پست آیدوغموش میانه ، پست ۲۳۰ کیلوولت گرمی ، اردبیل ۲ و خلخال نیز در مرحله اجرا هستند .

مدیرعامل برق منطقه ای آذبایجان همچنین در تشرح آخرین وضعیت پروژه توسعه بخش ۲۳۰/۳۳۰ کیلوولت پارس آباد نیز اظهار داشت که این پروژه نیز از طریق توانیر در دست اجرا می باشد و بزودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود که در صورت نیاز ، امکان افزایش تبادل توان الکتریکی از جمهوری آذربایجان فراهم می شود.

در این جلسه مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز پروژه ها و برنامه های این شرکت در سال جدید را تشریح نمود.

دکتر خدابخش استاندار اردبیل پس از استماع و آگاهی کامل از اقدامات صنعت برق در استان ، ضمن تاکید بر اجرای به موقع پروژه ها از مهندس صبوری و مهندس علیزاده و سایر مسئولین صنعت برق صمیمانه ، قدردانی کرده و سال مزین به نام دولت و ملت ، همزبانی و همدلی را برای کلیه دستگاههای اجرایی سالی مهم قلمداد کرد.

استاندار اردبيل در ادامه خدمت به مردم و همدلی با مردم را از وظيفه مهم مسئولين در سال ۹۴ عنوان نمود .

در اين جلسه همچنين تنی چند از فرمانداران استان نقطه نظرات خود را پيرامون پروژه های صنعت برق در شهرستانهای متبوع خود بيان داشته و انرژی برق را جزو مهمترين وزيربنايي ترين بخش ها در جذب سرمايه گذاری دانستند . در پايان اين جلسه به تعدادی از سوالات فرمانداران توسط مسئولين صنعت برق پاسخهای لازم ارائه گردید . 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/01/19   تعداد بازدید 1480     https://azrec.co.ir/blog/u/21179  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض