شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

امروز با صدور احکام جداگانه ای که توسط رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر، مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای آذربایجان و توزیع نیروی برق تبریز منصوب شدند.
در مراسمی که ساعتی پیش به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شده بود، مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای آذربایجان و توزیع نیروی برق تبریز منصوب و آغاز به کار کردند.
براساس احکام جداگانه ای که توسط مهندس آرش کردی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر، دکتر رسول اسماعیل زاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای آذربایجان منصوب و از تلاش های دکتر افشین روشن میلانی در مدت زمان تصدی این سمت تقدیر شد.
براساس این گزارش ،دکتر اسماعیل زاده پیش از این به عنوان مدیر دفتر تحقیقات شرکت برق منطقه ای آذربایجان مشغول به فعالیت بود.
همچنین براساس حکم دیگر صادر شده توسط مهندس کردی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر، مهندس عباس حسامی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی تبریز منصوب و از تلاش های مهندس کاظمی در مدت زمان تصدی این سمت قدردانی شد.
براساس این گزارش، مهندس حسامی پیش از این به عنوان مدیر دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت توزیع نیروی برق تبریز فعالیت می کرد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/12/17   تعداد بازدید 2712     https://azrec.co.ir/blog/u/22590   خانم میرزایی
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض