شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details


طی جلسه ای با حضور دکتر رسول اسماعیل زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، مسائل شغلی و خدمات بیمه ای همکاران شاغل در امور انتقال آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که پیش از ظهر روز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه با هدف رسیدگی هرچه موثرتر به مسائل و مشکلات همکاران شاغل در امورها و واحدهای مختلف شرکت ترتیب می یابد، همچنین مهندس رستمی نوشهر معاون منابع انسانی، مهندس مقدسی مدیر امور انتقال آذربایجان غربی و تنی چند از مدیران و مسئولین شرکت نیز حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای آذربایجان، مهندس رستمی نوشهر معاون منابع انسانی شرکت در تشریح این اقدام، گفت: بر اساس دستور مدیریت عامل شرکت و برنامه ریزی و اطلاع رسانی قبلی، علاوه بر شخص مدیرعامل ، مدیران و مسئولین ذیربط نیز با حضور در امور انتقال آذربایجان غربی (در ارومیه) به مسائل همکاران شاغل رسیدگی کردند.
معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان همچنین افزود: در این جلسه، به سوالات و مشکلات مطرح شده پیرامون مسائل شغلی از جمله موضوعات مرتبط با بیمه درمانی و بیمه عمر همکاران، مسائل مربوط به همکاران ایثارگر، طبقه بندی مشاغل و نیز موضوعات مرتبط با تبدیل وضعیت نیروی انسانی، بازنشستگی و ... بر مبنای قوانین جاری، بخشنامه ها و دستورالعمل ها پاسخ داده شده و ارائه طریق گردید.

در این جلسه دکتر اسماعیل زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز ضمن استماع نقطه نظرات همکاران، با تاکید بر رفع هرگونه ابهام و مشکلات همکاران در حوزه های مذکور با بهره گیری از قوانین و بخشنامه‌های جاری، پیرامون بیمه درمانی همکاران نیز که از موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه بود،خاطرنشان کرد که همکاران مجموعه شرکت، در سه استان تحت پوشش حتی در دورترین نقاط جغرافیایی منطقه، بتوانند به بهترین وجه ممکن از خدمات شرکت‌های بیمه‌ای، بدون هیچگونه دغدغه‌ای برخوردار و منتفع باشند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/04/15   تعداد بازدید 646     https://azrec.co.ir/blog/u/32873  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض