شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه تودیع و معارفه مسئول ذی حسابی شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این جلسه که روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه در سالن جلسات شرکت برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت، ابتدا دکتر رسول اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان طی سخنانی با اشاره به اهمیت وظیفه ذی حسابی در سازمانها، گفت: توجه به نظارت و کنترل در هزینههای سازمان، امری اجتناب ناپذیر در مدیریت سازمان است.

وی وجود یک ذی حساب مجرب و توانمند در شرکتی همانند برق منطقه ای آذربایجان را بسیار مهم قلمداد ونقش ایشان رادر اجرای الزامات مسائل مالی شرکت کاملا کارساز توصیف و بر دقت و سرعت در امر ذی حسابی بر مبنای قانون تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در ادامه سخنان خود، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند چهار ساله دکتر زهی در مدت زمان تصدی مسئولیت ذی حسابی شرکت برق منطقه ای آذربایجان، ابراز امیدواری کرد که آقای خدادی که از مسئولین و کارشناسان ارشد اداره کل امور اقتصادی و دارایی هستند، در مسئولیت جدید خود به عنوان ذی حساب این شرکت منشا اثرات شایستهای باشند.

در این جلسه همچنین آقای واقف بهروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت صنعت برق به عنوان زیرساخت توسعه در جامعه، مساعدت و همکاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان با شرکت های صنعت برق را از مهمترین اهداف این اداره کل قلمداد کرد و اظهار اطمینان کرد که با این همکاریها، تحول عمده ای در زمینه های زیر ساخت برق انجام پذیرد .

وی در ادامه سخنان خود، با اشاره به خصوصیات تخصصی والای آقای دکتر زهی از خدمات وی در مدت تصدی مسئولیت ذی حسابی شرکت برق منطقه ای آذربایجان صمیمانه قدردانی کرده و از آقای خدادی مسئول جدید ذی حسابی شرکت برق منطقه آذربایجان به عنوان فردی مجرب، علمی و آشنا به مسائل ذی حسابی نام برده و تصریح کرد که با وجود ایشان، مسائل جاری ذی حسابی شرکت برق منطقه ای آذربایجان بسیار موفق تر و با سرعت بیشتری انجام پذیرد. در پایان این جلسه، ضمن تکریم و قدردانی از خدمات دکتر ذهی، حکم انتصاب آقای خدادی به عنوان ذی حساب جدید شرکت برق منطقه ای آذربایجان اعطا گردید.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/11/18   تعداد بازدید 1245     https://azrec.co.ir/blog/u/33245  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض