شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 

جلسه تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت برق منطقه ای آذربایجان و دانشگاه صنعتی سهند با هدف افزایش همکاری در حوزه دیجیتال صنعت برق و انتقال تکنولوژی های جدید در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که روز یکشنبه ۲۴ مهرماه با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته تحقیقات شرکت برق منطقه ای آذربایجان و رئیس دانشگاه صنعتی سهند و سایر مسئولین ذیربط این دانشگاه برگزار گردید، ابتدا گزارشی از نیازمندی ها و زمینه های همکاری شرکت توسط دکتر اسدزاده مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات و مشاور مدیرعامل ارائه گردید.

در ادامه، دکتر اسماعیل زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه های صنعتی بلاخص دانشگاه صنعتی سهند و جایگاه ویژه اساتید و هیئت علمی این دانشگاه، بر لزوم افزایش همکاری‌های دانشگاه و شرکت در جهت تحقق هدف ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه تأکید کرد.

سپس دکتر فاتحی فر رئیس دانشگاه صنعتی سهند از تلاش های مسئولین شرکت برق منطقه ای آذربایجان در جهت افزایش همکاری این شرکت و دانشگاه سهند قدردانی کرده و با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه در پیشرفت و رفع مشکلات صنعت برق، بر لزوم بهره مندی و به کارگیری فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاهی بلاخص مقطع کارشناسی تاکید کرد.

در پایان این جلسه، تفاهم نامه همکاری تحقیقاتی بین شرکت برق منطقه ای آذربایجان و دانشگاه صنعتی سهند با تایید طرفین، توسط دکتر اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت برق من منطقه ای آذربایجان و دکتر فاتحی فر رئیس دانشگاه صنعتی سهند به امضا رسید.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/07/25   تعداد بازدید 598     https://azrec.co.ir/blog/u/33071  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض