شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مهندس همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در جریان بازدید از پروژه های برق و نیروگاهی استان آذربایجان شرقی، با هماهنگی شرکت برق منطقه ای آذربایجان نشستی با مشترکین بزرگ صنعتی استان برگزار کرد.

در این جلسه که در محل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت، دکتر دودابی نژاد معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت شرکت تولید نیروی برق حرارتی کشور، مهندس سید زمان حسینی مجری نیروگاه های صنایع معدنی شرکت توانیر، مدیران عامل شرکتهای برق منطقه ای آذربایجان، توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و تبریز، شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران مشترکین بزرگ صنعتی استان حضور داشتند.

در این نشست، ابتدا گزارشی از وضعیت تولید و بار منطقه آذربایجان، میزان تعهدات قراردادی صنایع بزرگ و نیازمندی های برق منطقه در افق کوتاه مدت جهت تامین برق متقاضیان و مشترکین دارای قرارداد، توسط مهندس پورمستقیمی مدیر دفتر خدمات مشترکین، مدیریت مصرف و وصول درآمد شرکت برق منطقه ای آذربایجان ارائه شد.

در این نشست همچنین مهندس سید زمان حسینی مجری نیروگاه های صنایع معدنی شرکت توانیر گزارشی از توافقنامه‌های منعقده با صنایع بزرگ استان در راستای تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های نیرو و صمت جهت احداث نیروگاه های مقیاس کوچک را ارائه نمود.

در در ادامه این نشست، مهندس حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صنعتگران بزرگ استان، تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های صمت و نیرو را پتانسیل بزرگی برای جبران کسری تولید و مصرف و نیز ایفای تعهدات به مشترکین بزرگ دارای قرارداد دانسته و خواستار توجه بیشتر صنایع منطقه به موضوع احداث نیروگاه، بویژه سرمایه‌گذاری در توسعه نیروگاه بزرگ هریس شد.

در پایان این نشست، مدیران و صاحبان صنایع، موارد مرتبط با احداث نیروگاه ها و برخی چالش‌ها و مشکلات خود را در این زمینه بیان داشتند و در هر مورد، مهندس حائری معاون وزیر نیرو دستورات لازم برای رفع مشکلات را صادر نمود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/08/24   تعداد بازدید 568     https://azrec.co.ir/blog/u/33094  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض