شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مهندس همایون حایری روز جمعه در بازدید از پروژه پست ۲۳۰ کیلوولت مشگین‌شهر گفت: با همت همکاران برق منطقه‌ای آذربایجان، کار پروژه پست ۲۳۰ کیلوولت مشگین‌شهر به خوبی پیشرفت کرده، دو ترانس ۴۰ مگاولت آمپری نصب شده و کارهای شبکه هم در حال انجام است.

وی افزود: تا پایان امسال پست ۲۳۰ کیلوولت مشگین‌شهر وارد مدار می‌شود که تاثیر شایانی در تامین برق صنایع، کشاورزی و نیز تامین برق منطقه خواهد داشت.

معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو در زمینه نیروگاه ژئوترمال (زمین گرمایی)مشگین‌شهر نیز اظهار داشت: در سایه پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده این پروژه قرار بود اوایل امسال وارد مدار شود، ولی با توجه به تجهیزاتی که برای شستشوی مجدد چاه و تامین سایر تجهیزات و از بین بردن رسوبات نیاز بود، بزودی این تجهیزات در منطقه مستقر می‌شود و این پروژه را تا سه ماه اول سال آینده برق‌دار خواهیم کرد.

در این بازدید که دکتر اسماعیل زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه آذربایجان، مهندس قدیمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و تنی چند از مسئولین صنعت برق و استانی از جمله فرماندار و نماینده مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، دکتر اسماعیل زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، گزارشی از روند اجرایی، مشخصات فنی و برخی مزیت های پست ۲۳۰ کیلوولت مشکین شهر را تشریح کرد.

دکتر محمود عباس زاده نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: با راه‌اندازی پست ۲۳۰ کیلوولت مشگین‌شهر برق مورد نیاز صنایع، بخش کشاورزی، معادن و حوزه اقتصاد شهرستان مشگین‌شهر برای حدود ۳۰ تا ۴۰ سال آینده تامین و تضمین خواهد شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/08/22   تعداد بازدید 553     https://azrec.co.ir/blog/u/33090  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض