شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان و کارگران نمونه شرکت برق منطقه ای آذربایجان

طی مراسمی، از بازنشستگان و کارگران نمونه سال ۱۴۰۰ شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم که روز سه شنبه ۳۱ خرداد ماه در محل مجتمع فرهنگی _ ورزشی برق آذربایجان ترتیب یافت، ابتدا مهندس محمدرضا رستمی نوشهر معاون منابع انسانی شرکت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷ شهید والامقام شرکت برق منطقه ای آذربایجان در دوران دفاع مقدس و همچنین درگذشتگان بزرگوار مجموعه صنعت برق آذربایجان، اظهار داشت: امروز در اینجا جمع شده ایم تا با افتخار، از ۴ نفر همکار عزیز بازنشسته مان در سال ۱۴۰۰ به خاطر ۳۰ سال خدمت و تلاش صادقانه شان تجلیل نماییم.
وی با اشاره به اینکه تعداد بازنشستگان شرکت برق منطقه ای آذربایجان تاریخ ۵۶ ساله شرکت از بدو تاسیس تاکنون حدود ۱۱۷ نفر می باشند، گفت: در سال ۱۴۰۰ نیز تعداد ۱ نفر از همکاران رسمی و ۱ نفر از همکاران شرکت‌های پیمانکاری به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند که امروز افتخار تجلیل از آنان را داریم.
مهندس رستمی در ادامه گزارش خود همچنین اظهار داشت که امروز، همانند سنوات قبل، از تلاش و خدمات ارزشمند ۶ نفر "کارگر نمونه" واحدهای مختلف شرکت نیز تجلیل و قدردانی می کنیم که بر اساس اعلام واحدهای مربوطه، به عنوان "کارگر نمونه سال ۱۴۰۰" انتخاب شده اند.
در این مراسم دکتر رسول اسماعیل زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان طی سخنانی ضمن ادای احترام به کلیه نام آوران، بازنشستگان و پیشکسوتان صنعت برق آذربایجان، بازنشستگان را گنجینه ارزشمندی از تجارب و آزموده های مفید برای پیشبرد اهداف متعالی صنعت مهم و زیربنایی برق توصیف کرد.
دکتر اسماعیل زاده با بیان اینکه شرکت برق منطقه ای آذربایجان یک سازمان با رویکرد عملیاتی است، افزود: تجارب بازنشستگان همیشه و در هر شرایطی به ویژه در شرایط بحرانی، راهگشای بسیاری از مشکلات شرکت بوده و خواهد بود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با بیان اینکه همکاران بازنشسته بهترین سال‌های عمر خود را در راه اعتلای اهداف شرکت گذرانیده اند، افزود: بازنشستگان کوله باری از تجربه، خرد و آگاهی هستند و رسیدن به "مقام بازنشستگی" ضمن اینکه آغاز مرحله دیگری از زندگی است، بلکه به عبارتی دریافت بالاترین مدرکی است که فراتر از مدارک تحصیلی می باشد.
وی با تاکید بر ضرورت رعایت شأن و منزلت بازنشستگان، آنان را بخشی از کارنامه درخشان شرکت معرفی کرد و گفت: بازنشستگان عزیز در کمال صداقت و پاکدستی، بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به برق آذربایجان و در جهت تحقق اهداف سازمانی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در بخش پایانی سخنان خود تلاش و کوشش موثر و بی مدعای "کارگران نمونه" را نیز ستود و برای آنان در راه خدمت رسانی هرچه بیش تر و موثرتر به جامعه در مجموعه شرکت برق منطقه ای آذربایجان آرزوی موفقیت کرد.
در پایان این مراسم، ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند دکتر افشین روشن میلانی مدیرعامل سابق شرکت برق منطقه ای آذربایجان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، از بازنشستگان و کارگران نمونه شرکت در سال ۱۴۰۰ تجلیل به عمل آمد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/04/05   تعداد بازدید 553     https://azrec.co.ir/blog/u/32852  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض