شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

اطلاعیه مهم شرکت توانیر

بـرق کشاورزان همکار در مدیریت مصرف رایـــگان شد


شرکت توانیر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور قدردانی و جبران زحمات و همکاری کشاورزان در مدیریت مصرف برق فصل تابستان امسال، امکان بهره مندی مشترکان محترم کشاورزی از برق رایگان در صورت همکاری با صنعت برق فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در این اطلاعیه آمده است:به منظور قدردانی و جبران زحمات و همکاری کشاورزان در مدیریت مصرف برق فصل تابستان امسال، امکان بهره مندی مشترکان محترم کشاورزی از برق رایگان در صورت همکاری با صنعت برق فراهم گردیده است.

شرایط در نظر گرفته به گونه ای است که کلیه کشاورزان محترم می توانند با عدم استفاده از برق چاه های کشاورزی به مدت 5 ساعت در بازه زمانی 11 تا 18 (که در تفاهم نامه همکاری درج می شود) و انتقال زمان آبیاری به ساعات دیگر، از برق رایگان در مابقی ساعات شبانه روز استفاده نمایند.

یاداور می شود: عدم آبیاری در ساعات گرم روز، یکی از اصول علمی کشاورزی نیز محسوب می شود چرا که در این ساعات به دلیل گرمای هوا و تبخیر بسیار آب، ضمن اتلاف منابع آب و انرژی، باعث آسیب به گیاهان نیز می شود.
از این رو کشاورزان محترم در سراسر کشور می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 121 و کسب اطلاعات بیشتر، ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری و رعایت شرایط تفاهم نامه، از برق رایگان در ماه های خرداد تا شهریور بهره مند شوند.




روابط عمومی و اموربین الملل شرکت توانیر

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/03/16   تعداد بازدید 533     https://azrec.co.ir/blog/u/32823   لیلا بالازاده ---
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض